iMac of MacBook ?

• Wat zou ik best nemen iMac of macbook ? En welke grote ? Waar kopen ( goedkoopste) ? On topic en niet van neem toch een sony , ...

Mvg

Schwarzkopf:cheer:

Portfolio in flash ligt even stil wegens school:((

Design:30%
    Hosting en Domein:100%
    ---------------------------
    Flash Design Lerende :cheer::cheer:

• Ik denk eigenlijk dat ik hem niet veel hoef te verplaatsen

• Ik koop het met het geld dat ik krijg voor "sinterklaas" , kerstmis , ouderjaarsavond , mijn verjaardag (31 december)

• Test in de apple store of je de muis die er bij zit fijn vind als je een iMac koopt.
    Een van de eerste dingen die ik heb gedaan is de muis vervangen.
    Dat heb ik gedaan omdat het ons vaak overkwam dat de 'knop' bleef haken op het snoer van de muis.

Voor de rest kan ik niets meer verzinnen...

• Ik ga woensdag naar de fnac in brugge om daar te testen maar waarschijnlijk koop ik imac op amerikaanse inetrnetshop

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.09.09 22:39:46:
    Wat betekent refurbished ?

• Citaat van W0utR

zoals Darsstar al aangeeft, koop geen mighty mouse, die dingen zijn echt slecht :p

Dat is inderdaad waar, de mijne begaf het na een paar maanden, het mousewheel werkt niet meer.

• mijn uiteindelijke keuze is ...... Apple MacBook Pro MB471LL/A 15.4-Inch Laptop (2.53 GHz Intel Core 2 Duo Processor, 4 GB RAM, 320 GB Hard Drive, Slot Loading SuperDrive)

• Als je het mij vraagt, geen van beide :cheer:

• Als je reageert zorg dan dat het iets toevoegt.
    Onderbouw je zin eens guido.

Wat een toeval zeg:
    Ik lees de ondertitel van iemand hier cp als ik bezig met een werkstuk over leonardo da vinci en zag steeds meer gelijkenissen: warhoofd, creatief en noem maar op maar wat nu best wel eng werd: Leo is ook een crazy one en ik dus ook.

Misschien moet ik toch maar een mac kopen.

Grtz, A crazy one

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• Ja nee dat is een goede reden om mee te doen in 'Apples mind controlling'. Dus alle gekken, laten we het uitschot van de samenleving noemen koopt een Mac. Opzich wel logisch.

• Citaat van W0utR

En jij bent dus een typische windows gebruiker, lekker arrogant en met niemand anders rekening houden

Nah ben ook geen Windows fan. Ik weet gewoon hoe ik de apple fanboys boos krijg. Zie je maar weer hoe makkelijk het is, je kraakte laatst zelf al een product van Apple af (die muis). Best knap. Ohja als je over linux begint, hier ben ik ook geen fanboy van. Ik heb zo mijn redenen waarom ik tegen de fanboy aanhang ben en tevens de hype producten die ze leveren.

Citaat van deathkill

geloof me, de standaart macs zijn beter dan de standaart pc's die je koopt in de winkel

Hardware is hardware. Is dus niks anders.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!