Nieuwjaarscadeau van creativiteit

  • Beste allemaal,


    In het kader van de feestelijke kerst en- nieuwjaarsperiode wil ik, Ferhat, graag iets speciaals voor jullie doen. Om mijn portfolio uit te breiden, bied ik aan om hoogwaardige foto's te maken voor enkele websites, afgestemd op jullie specifieke behoeften, of het nu voor een bedrijf, een spel of iets anders is. Deze foto's worden gemaakt met behulp van AI.


    Voor een beperkte tijd bied ik deze dienst gratis aan, met als enige voorwaarde dat ik de gecreëerde afbeeldingen mag delen in mijn portfolio. Het doel is om jullie te helpen zonder misbruik van mijn aanbod. Ik begrijp dat stockfoto's vaak gepaard gaan met kosten, en daarom wil ik deze waardevolle service gratis aanbieden om jullie te ondersteunen.


    Daarnaast ben ik bereid om logo-ideeën te creëren als voorbeelden om jullie creatieve denkproces op gang te brengen. Dit helpt mij bij het trainen van mijn model, en jullie krijgen waardevolle voorbeelden terwijl ik mijn vaardigheden verbeter.


    Deze aanbieding is kosteloos totdat ik voldoende voorbeelden heb gemaakt voor mijn portfolio. Als je echter meer wilt of specifieke wensen hebt, sta ik open voor verdere besprekingen.


    Met vriendelijke groeten,

    Remory Ferhat

    qru.be

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!