Google Adsense Alternatieven

  • Goedenavond iedereen!


    Lange tijd geleden had ik gebruik gemaakt van Google Adsense, betreft het creeren van een inkomstenbron dmv advertenties tonen op mijn website.


    Nou wil ik dit weer gaan doen, maar hanteren ze nieuwe regels, waar ik niet volledig aan kan voldoen, ik heb enkel 1 pagina, waar mensen op koekeloeren, geen andere pagina's, waar ze dus moeilijk over doen, blijkbaar.



    Nu zoek ik een alternatief die niet te veel eisen stellen, maar gewoon simpelweg advertenties plaatsen en gaan met die banaan.

  • Goedenavond! Als alternatief voor Google AdSense, waarvoor je mogelijk niet aan de nieuwe regels kunt voldoen, zijn er enkele andere advertentienetwerken die je kunt overwegen. Hier zijn een paar opties:

    1. Media.net: Dit is een van de grootste advertentienetwerken na Google AdSense. Ze bieden contextuele advertenties vergelijkbaar met AdSense en hebben geen minimale paginavereisten.
    2. Adversal: Dit advertentienetwerk is geschikt voor websites van alle groottes. Ze hebben geen verkeersvereisten en accepteren publishers wereldwijd.
    3. PropellerAds: PropellerAds is een populair advertentienetwerk dat verschillende advertentieformaten biedt, waaronder banners, pushmeldingen en pop-unders. Ze hebben geen specifieke paginavereisten.
    4. Infolinks: Infolinks biedt in-text advertenties, waarmee advertenties worden weergegeven in de tekst van je website. Ze hebben geen minimumverkeerseisen en zijn geschikt voor kleinere websites.

    Aaron

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!