hallo
ik zit al een paar dagen op aviary.com het is een online photoshop aleen mijn vraag is of het echt photoshop is zo ja kan ik dan ook echt de artikelen volgen van photoshop of iets anders hopelijk kunnen jullie me helpen mvg eirreb
aviary
- eirreb
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Kan je meer informatie geven en op je spelling letten. Want hier kan ik absoluut niks van maken.
-
als het nog niet genoeg is meld het aub
-
Ik denk niet dat er veel Nederlandstalige tutorials voor dit soort online programma's zijn, meestal moet je het doen met de handleiding van die site.
Maar net zoals Photoshop is onmogelijk om online aan te bieden, ik vind het al knap dat iemand tegenwoordig zoiets gratis online kan aanbieden :p want daar zit veel scripting achter. Maar goed...
Google is de sleutel tot de informatie bron, Google eens "artikelen aviary" of "tutorials aviary" simple as that!
-
jha sorry vergeten te melden he mag engels zijn en de eigen website heeft ook artikelen maar nartuulijk net niet wat je zoekt:P ik heb al gezocht maar ik vind aleen info site die je door linken
-
Ik neem aan dat je hier logo's en layouts mee wil maken, dan zal zo'n programma onmogelijk zijn om te gebruiken. Aangezien deze meer zijn bedoeld om foto's te bewerken e.d.
-
neej aleen foto en net als jjoun vogeltje kun je er mee maken dus echt foto bewerken en cartoons:
http://aviary.com/blog/posts/s…viary-photoshop-tutorials dat is volgens mij aleen mogelijk
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.09.09 18:40:03:
dus, weet iemand nog artikelen of iets anders wat ECHT online photoshop is? mvg eirreb photoshop.com vind ik zelf onhandig;) -
download het programma PHOTOSHOP?? of koop het in de winkel..
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!