Mollie

• Hallo,
    Ik ben perongeluk me wachtwoord kwijt van mijn mollie account,geen probleem denk ik.
    Ik vraag het even opnieuw aan maar dat viel tegen.
    ik heb al 3 dagen zitten wachten maar nog geen wachtwoord,ik weer opnieuw aanvragen en weer opnieuw maar krijg steeds geen reacties.
    Ik heb nu al 2 keer de helpdesk gemailt maar krijg nergens een reactie van terug.
    Moet ik nou een nieuw mollie account aanmaken en mijn vorige saldo verloren laten gaan ??
    Dit hoop ik niet.

[offtopic]ik weet het ben de laatste tijd niet zo heel slim bezig ![/offtopic]

Mvg

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met mollie, ben al 1x netjes uitbetaald geweest en zo hoort dat ook ;)(geen extra kosten enz. erafgetrokken, maar gewoon het verdiende bedrag gestort).

Ik hoop ook dat je je account terugkrijgt, tja, een wachtwoord vergeten is ook niet erg slim, lastpass voor firefox is FTW :p

• Mollie zal altijd contact opnemen via mail zoiezo is geen probleem. Mollie is een aanrader, eurobellen, bende zeveraars, ik heb er een saldo opstaan die ik niet meer kan aanvullen, aangezien ik het vertik om met die service verder te werken. De kosten voor de bellers zijn te extreem en enkel bellen via eurobellen.

Nu hebben ze een zaak toegevoegd in hun regels om ervoor te zorgen, dat ze niet hoeven te betalen als het te goed niet hoog genoeg is.

Daarom heb ik gezegd, dat ik nooit meer werk via hen, het kost hen te veel werk om een factuur zelf te doen, is 20 euro weg, geen groot geld, maar is aan een kant oneerlijk.:p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!