Als aanleiding van Alex zijn topic onlangs (link) maak ik deze topic om een schandalig voorbeeld te geven van zo'n noob site die:
- geen verstand heeft van leden beheren op z'n site
- geen verstand heeft van hoe om te gaan met z'n site
- geen geld wilt uitgeven aan z'n site voor promotie om meer leden te hebben en zich zo ten opzichte van al z'n leden belachelijk maakt.
1ste schandaal:
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1454.html
De topic die hij aanmaakte omdat zijn "spel" gelekt was en er geen idee van hoe dit kon terwijl hij al aan verschillende mensen toegang had verleend tot zijn ftp en database...
2de schandaal:
Citaat van Getto-gangHallo ....
Morgen Ben ik Patric Jarig Daarom krijg iedereen Vandaag 100 Credits
Hier mag je zelf mee mag je zelf weten wat je doe
Veel plezier allemaal
je kan van 100 cr 30 dagen Vip kopen of juist Cash Geld veel suc6.
Dit is de originele versie van een massa mail die ik eens had ontvangen van hun site... Als je kennis van de Nederlandse taal zo beperkt is dan begin je toch gewoon geen eigen website, laat staan een criminals!
3de schandaal:
Citaat van Getto-gangToon MeerHallo ....
Kom op mensen wat moet ik nog doen om meer speler te laten spellen??
de prijzen zijn er
NR1. 20 Euro Wallie
Nr2. 5 Euro wallie
Nr3. 65.000.000 Begin geld
Mail [email protected] met jou ideeën en misschien word het wel uitgewerkt en als een idee winst gevent is krijg jij misschien wel Geld er voor....
Als je zo'n massa mail stuurt naar je leden dan ben je toch wel echt zielig bezig met je site en maak je jezelf en heel je site belachelijk en gaat gegarandeerd niemand meer je spel spelen. Weer gebrekkig Nederlands...
4de schandaal:
Citaat van Getto-gangToon MeerHallo ...
Heey leden van Gettogang.
Gettogang heeft een Nieuwen website gemaakt voor meer geld binen de halen
zo kan patric nog meer spullen kopen voor crime-ware en zo word crime-ware nog groter
hier is de link van het plaatje
daar kan je hem zien
http://www.uploader.be/output[/img]/1251972570.png
Groetjes Gettogang
-------------------------
http://www.crime-ware.nl
Kom snel kijken
Nog zo'n zielige massa mail van hun, om hun nog eens voor schut te zetten en te melden dat ze geen geld hebben... Weer gebrekkig Nederlands... En als een scripter zou je toch tenminste een juiste link moeten kunnen typen en dan wordt de afbeelding zelfs nog gehost op uploader.be in plaats van de afbeelding op je eigen host te zetten!...
En bekijk die afbeelding dan, het is een screenshot van in je Photoshop in plaats van dat gewoon op te slaan als een .jpg en de layout is dan nog zo zo lelijk!
Besluit:
Stom met andere mensen lastig te vallen Getto-gang (of moet ik zeggen crime-ware??) en stop gewoon met je site want die is al zijn reputatie verloren en veel dieper in de put kan je toch niet meer geraken en het goedmaken gaat ook nooit meer gaan!
Hopelijk zit(ten) de eigenaar(s) hier op het forum en beseffen ze dat ze heel verkeerd bezig zijn!
Met vriendelijke groeten, tree
PS: graag zou ik de mening van andere mensen weten van een site zoals deze, en ik verwacht alleen maar negatieve reacties op die site :p