Schandalig!

• Als aanleiding van Alex zijn topic onlangs (link) maak ik deze topic om een schandalig voorbeeld te geven van zo'n noob site die:
    - geen verstand heeft van leden beheren op z'n site
    - geen verstand heeft van hoe om te gaan met z'n site
    - geen geld wilt uitgeven aan z'n site voor promotie om meer leden te hebben en zich zo ten opzichte van al z'n leden belachelijk maakt.

1ste schandaal:
    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1454.html
    De topic die hij aanmaakte omdat zijn "spel" gelekt was en er geen idee van hoe dit kon terwijl hij al aan verschillende mensen toegang had verleend tot zijn ftp en database...

2de schandaal:

Citaat van Getto-gang

Hallo ....

Morgen Ben ik Patric Jarig Daarom krijg iedereen Vandaag 100 Credits
    Hier mag je zelf mee mag je zelf weten wat je doe

Veel plezier allemaal :P je kan van 100 cr 30 dagen Vip kopen of juist Cash Geld veel suc6.

Dit is de originele versie van een massa mail die ik eens had ontvangen van hun site... Als je kennis van de Nederlandse taal zo beperkt is dan begin je toch gewoon geen eigen website, laat staan een criminals!

3de schandaal:

Als je zo'n massa mail stuurt naar je leden dan ben je toch wel echt zielig bezig met je site en maak je jezelf en heel je site belachelijk en gaat gegarandeerd niemand meer je spel spelen. Weer gebrekkig Nederlands...

4de schandaal:

Nog zo'n zielige massa mail van hun, om hun nog eens voor schut te zetten en te melden dat ze geen geld hebben... Weer gebrekkig Nederlands... En als een scripter zou je toch tenminste een juiste link moeten kunnen typen en dan wordt de afbeelding zelfs nog gehost op uploader.be in plaats van de afbeelding op je eigen host te zetten!...
    En bekijk die afbeelding dan, het is een screenshot van in je Photoshop in plaats van dat gewoon op te slaan als een .jpg en de layout is dan nog zo zo lelijk!

Besluit:
    Stom met andere mensen lastig te vallen Getto-gang (of moet ik zeggen crime-ware??) en stop gewoon met je site want die is al zijn reputatie verloren en veel dieper in de put kan je toch niet meer geraken en het goedmaken gaat ook nooit meer gaan!

Hopelijk zit(ten) de eigenaar(s) hier op het forum en beseffen ze dat ze heel verkeerd bezig zijn!

Met vriendelijke groeten, tree

PS: graag zou ik de mening van andere mensen weten van een site zoals deze, en ik verwacht alleen maar negatieve reacties op die site :p

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik vind dat je op zijn minsts als eigenaar vlot nederlands moet kunnen typen.
    Je kan fouten maken op spelfouten van DT, ... maar je moet op zen minst wel vlot moeten kunnen typen en niet zo hakkelig zoals hierboven wordt vertoont.

• Graag wil ik wel iets zeggen over die eigenaar van die site:

Hij heeft Dyslexie, op zijn nederlands mogen we geen commentaar hebben, echter kan hij hiervoor iemand anders inschakelen!

Maar hij kan echt geen site beheren, hij doet dit al zo'n 2 jaar en bijna nooit geen spelers:p

Vroeger kon er zelfs via eurobellen gebeld worden om te adverteren op zijn site (enkel 0199 was al genoeg voor de code:p) kennis heeft hij echt niet;)

Zo te zien zit bloedbad in zijn crew, die is ook niet te vertrouwen en is een klote spammer

• over het betreft van het opzeggen ik kreeg ook telkens mails maar er ston 1 x onder het mailtje van als je inlogt en dan onder instelingen kijkt ofzo kun je afmelden maar ik heb overal gezocht maar het staat nergens laast kreeg ik weer zon nieuws brief en daar staat weer in dat je ze moet mailen met login en email echt vaag

• Inderdaad, klopt allemaal die site is echt klote...

cri:
    Ik heb hem al vaak een e-mail gestuurd op [email protected] maar hij zegt mij dat hij het niet zelf is die die e-mails verstuurd maar zijn hulp-admin. Ik vraag mij nu af: waarom schopt hij die kutadmin niet gewoon uit zijn crew??... Echt slim is hij dus zelf ook niet!

• Neen is aan die site te zien, ik heb na hem 2 sites gestart, nadat hij zijn site al maanden had en in mum van tijd had ik zijn aantal leden al verdubbeld ( ik had het dubbel van zijn leden).

Zo kom je niet ver en zo'n personen geven crimes nog een slechtere naam, gelukkig krijg ik geen mails meer op mijn email:p

• Sorry maar dit topic gaat iets te ver,.. mensen met dyslexie moet je zeker al niet beledigen en wijzen op hun spelfouten aangezien zij dit zelf ook wel weten maar er helaas niets aan kunnen doen, iedereen heeft wel een beperking waar hij/zij niets aan kan doen, zou jij daar graag mee geconfronteerd willen worden?

En uhm, jij kraakt nu vooral 1 site af, terwijl er nog wel ernstigere zijn..

Dat een moderator/admin dit topic nog niet heeft gesloten is mij een vaag?!

Wij zijn hier niet om iemand af te kraken maar juist iets bij te leren, toon dus ook respect voor je medemens!
    Meer woorden hoef ik hier niet aan vuil te maken.. je mag van mij gerust iets zeggen, maar dit gaat er wat over wat betreft respect.

:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!