Crimago : Uitgebreid Maffia Spel

  • Hallo iedereen,


    Hierbij verkoop ik een maffia spel waarin ik onlangs nog aan heb zitten sleutelen.


    Demo link: Bekijk het spel
    Account: demo
    Wachtwoord: demo123


    Het unieke aan het spel is dat de familie optie uitgebreider is dan op de meeste andere opties.
    Zo is het mogelijk om familie misdaden te doen die geld op de familie bank brengen. Ook is het mogelijk om familie power te kopen die dan meetelt als persoonlijke power voor elke speler van de familie.


    Het spel is nooit echt actief geweest, wel is er recent nog een Facebook campagne opgestart om nieuwe leden naar het spel te halen. Deze had een conversie van 38 geregistreerde spelers.


    Het spel wordt verkocht aan een beginbod van 300 euro opbieden met 5 euro (inclusief domeinnaam crimago.nl) met een factuur.
    Veiling loopt af 1 week na het laatste bod.


    Eventuele uitbreiding van het spel kan ook gedaan worden door mij tegen een op maat gemaakte factuur.


    Meer weten? Stel je vraag gerust!


    Met vriendelijke groeten
    Laurens Kok

  • De code is origineel geschreven door Ferhat Remory.
    De source werkt met de template engine Smarty.


    De database wordt aangesproken met Mysqli.
    De database werkt inderdaad voornamelijk op basis van koppeling met id's.


    Logs voor de spelers zijn voorzien, zodat ze kunnen kijken wat ze precies verdienen en verliezen.


    Stukje code:

  • voor 50 euro wil ik hem wel hebben :)
    Als ik kijk in de demo is wat standaard.
    Ook de layout (ingame) is wat natuur achtig als je echt een "crimineel" layout wilt hebben is dit niet echt de goede zet.


    Zeg maar wat je er van vind :)
    Onderhandelingen kan altijd!
    Ben altijd op zoek :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!