Ik ben opzoek naar website waar je Wordpress thema's kunt kopen. Ik heb al wel even gezocht en ben er al meerdere tegen gekomen zoals de 10 op onderstaande website . Ik ben benieuwd of jullie mij er eentje aan kunnen bevelen en hoe het in zijn werk gaat krijg je een licentie mag je dingen aanpassen heb je support.

Website om wordpress thema's te kopen
-
-
-
Dit zijn wel de betere sites met een groter aanbod. Soms kun je rechtstreeks bij de ontwikkelaar kopen, de prijs is dan lager maar ik heb het gevoel dat die thema's van mindere kwaliteit zijn.
Veelal zit er bij een thema 1 jaar support. Persoonlijk kies ik toch liever op maat gemaakte ontwerpen. De verstrekte thema's bevatten vaak zooi die de website heel traag maken. En het beheer is vaak ook een drama.
Dus mocht je voor kwaliteit gaan dan moet je kiezen voor een op maat gemaakt thema. Mocht je voor gemak gaan koop dan een thema.
-
Dit zijn wel de betere sites met een groter aanbod. Soms kun je rechtstreeks bij de ontwikkelaar kopen, de prijs is dan lager maar ik heb het gevoel dat die thema's van mindere kwaliteit zijn.
Veelal zit er bij een thema 1 jaar support. Persoonlijk kies ik toch liever op maat gemaakte ontwerpen. De verstrekte thema's bevatten vaak zooi die de website heel traag maken. En het beheer is vaak ook een drama.
Dus mocht je voor kwaliteit gaan dan moet je kiezen voor een op maat gemaakt thema. Mocht je voor gemak gaan koop dan een thema.
Dat is informatie die ik zeker meeneem in mijn overweging
-
Genesis framework kan ik aanraden, is een goed onderhouden product die veel gekozen wordt.
-
Themeforest / Envato FTW
-
http://www.themeforest.com is een goede site!
-
Moet met de rest mee gaan, ThemeForest is zeer professioneel.
-
www.themeforest.com is een goede site!
Ik zit nu een beetje te kijken op themeforest ik ben eigenlijk opzoek naar een website lay-out voor een sport vereniging zoals dit http://demerinos.nl/ bestaat hier een aparte categorie voor?
-
Is het avada thema van Themeforest, https://avada.theme-fusion.com/
-
Is het avada thema van Themeforest, https://avada.theme-fusion.com/
is wel een mooi neutraal thema is er een niet tevreden geld terug garantie bij themeforest ?
-
is wel een mooi neutraal thema is er een niet tevreden geld terug garantie bij themeforest ?
Je kan altijd refunds vragen als je een goede reden hebt.
-
Als iets een fijn thema is, dan is dat wel Avada bijna alles is aan te passen.
-
Ik neem aan dat je een licentie koopt. Is deze domein gebonden of hoe moet ik dat zien? kan ik die in wordpress installeren en na de bouw van de website de wordpress verplaatsen naar het juiste domein?
-
Een licentie wordt later in de achterkant gekoppeld middels hun API, hiermee krijg je updates voor het thema en de plugins. Is dus echt voor een domeinnaam bedoelt, in theorie kan je hem vaker gebruiken maar dat kost je wel extra handelingen.
-
Een licentie wordt later in de achterkant gekoppeld middels hun API, hiermee krijg je updates voor het thema en de plugins. Is dus echt voor een domeinnaam bedoelt, in theorie kan je hem vaker gebruiken maar dat kost je wel extra handelingen.
Als ik het goed begrijp koop ik het lay-out begin ik met bouwen en wanneer er een domein aangekoppeld word komt er pas een licentie ?
-
Volgens mij ziet het er nog steeds zo uit, ik heb zelf de licentie ook namelijk.
Voorbeeld:
-
Je kan gewoon bouwen, en zodra de site live staat je licentie invoeren en de laatste updates binnenhalen... anders moet je dit handmatig doen via Envato (Themforest)
-
Je kan gewoon bouwen, en zodra de site live staat je licentie invoeren en de laatste updates binnenhalen... anders moet je dit handmatig doen via Envato (Themforest)
Nee, updates hoef je niet handmatig te doen voor de Avada thema. Dit zit namelijk ingebouwd om de updates automatisch toe te passen, zou wel binnen een child-theme werken als je aanpassingen maakt anders wordt dit overschreven.
-
Nee, updates hoef je niet handmatig te doen voor de Avada thema. Dit zit namelijk ingebouwd om de updates automatisch toe te passen, zou wel binnen een child-theme werken als je aanpassingen maakt anders wordt dit overschreven.
Klopt maar als je de licentie niet invoert krijg geen updates toch
misschien beetje slecht uitgelegd...
-
Klopt maar als je de licentie niet invoert krijg geen updates toch
misschien beetje slecht uitgelegd...
Klopt inderdaad, als je niks invoert gebeurd er ook niks, maar waarom zou je dit doen als je ermee bezig bent? Werken in een child-theme is voldoende om je eigen aanpassingen door te voeren..
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!