Mollie stopt aanbieden van micropayments

  • Per 1 maart is alle activiteiten rondom SMS en telefoon betalen definitief gestopt.


    Dit meld één medewerker in één email naar ons toe na één aantal vragen rondom wat vreemde bugs die ineens op komen zetten


    Gezien we veel zaken doen via mollie waaronder ook ivr / micropayments zullen wij overgaan op Zaypay of Targetpay.


    Mollie heeft naar eigen zeggen haar best gedaan dit duidelijk te maken naar buiten toe, echter heb ik er nooit iets van mogen mee krijgen en ik denk velen hier met mij.


    Heb je dus één systeem met SMS of telefoon betalingen? Dan is het wijs ze nu om te zetten, mogelijk werken ze al één tijd niet meer zonder dat je het weet.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het kost vooral veel extra werk voor sites die nog mollie in gebruik hebben maar geen nummer of code meer zien en dus denken dat ze één programmeerfout herhalen.


    Wij zitten nu op targetpay maar die heeft ook alweer andere eisen.
    Ik ga me vanavond even verdiepen in dimopay gezien me klanten ook nog mollie attributen in hun web verwerkt hebben zal het voor mij iig weer drukte betekenen.

    Is er één API voor dimopay koen?
    Gevonden!


    Mvg

  • wat een ellende.


    Ook kwaad geworden op Mollie door ontbrekende communicatie (had niet eens die befaamde ene mail gehad)
    overgestapt naar Zaypay, en nu stopt Zaypay ook per eind deze maand.


    Iemand ervaring met targetpay of iets anders ?

  • Targetpay is inderdaad een hele goede, die gebruikte ik ook. Echter hebben hun wel zo'n minimum bedrag voor ze uit betalen, dat is wel nadelig voor sommige mensen.
    Echter is misschien Paymentwall iets voor jou, ze hebben goede API's en je kan daar ook PaySafeCard betalingen ontvangen, en iDeal en nog veel meer en dat allemaal zonder KVK!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!