REST controller + angularJS (CodeIgniter)

• Hallo allemaal,

Ik ben CodeIgniter aan het combineren met AngularJS, maar voor mijn PUT-requests geeft Chrome een 405 foutmelding.

Nu gebruik ik 'Postman' om de requests even te testen zonder javascript-code is en dan werkt het wel...
    Weet iemand waaraan dit kan liggen?

Het gaat om het volgende stukje code.

Dit zijn mijn Postman instellingen:

-Knip, je wachtwoord stond erin-

Alvast bedankt!
    Willem

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Enne, de locatie van waar vandaan je deze service aanroept (of in de toekomst aan gaat roepen) is dezelfde locatie als waar deze service gehost wordt? Ik denk dat dat nogal uitmaakt voor de vraagstelling.

Mogelijk moet je CORS (Cross-Origin Resource Sharing) support implementeren voor de webservice om "HTTP verbs" anders dan GET te ondersteunen om de cross-domain restricties te versoepelen.

Ik zou verder niet weten hoe, ik quote ook maar een artikel wat toevallig naar boven kwam met < 5 minuten googlen :).

Maar ja, als je cross-domain dingen wilt doen moet je meestal wat meer truuks uithalen.

• Ik ben nu bezig op mijn laptop (localhost) kan dat het zijn? (Front en Back-end)

Dit is het stukje code dat ik heb. De put is afkomstig van de REST_controller library

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!