help

• Beste mense

1.ik ben verplan op een crime game te beginnen zoals veelen al zeggen dat gaat niet allemaal zo maken dat weet ik ik zoek dus crime games artikelen? ik hoop dat jullie mij willen helpen

2.ik hoop dat jullie begrijpen dat ik een knallede beginner ben dus heb ik natuulijk kennis voor nodig eigelijk zoek ik super simpelen progamma's?

3. en een gratis webspace waar je hem kan uploaden;)

ik bedank jullie nu al hartig!

• Als je een 'knallende beginner' bent raad ik je ten strengste af om nog maar te denken aan een crimegame, leer eerst (x)HTML & CSS, daarna kun je PHP & MySQL leren, en als je een beetje meer kennis wil hebben raad ik je ook aan om JavaScript te leren!

Typ gewoon in google "html artikelen", "php artikelen" enz. in. Er bestaan trouwens geen nuttige artikelen om een crimegame te leren maken.

Gratis webhost ? Het is beter dat je eerst alles test op een virtuele server zoals bijvoorbeeld XAMPP.

Veel succes!

• Photoshop is helemaal iets anders als scripten, maar dat ter zijden.
    Er is zoveel keuze, maar voor een beginner zijn al die programma's best wel 'hoog' gegrepen. Leer eerst de basis er zijn veel goede tutorials te vinden op het internet, phpfreakz.nl,phphulp.nl helpen je al een stuk vooruit ;).

Darsstar edit: we hebben tegenwoordig een regel aan welke ik me heel graag houd:
    Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!