Mensen gezocht voor uitwerking idee

  • Hallo,


    Even snel!
    Ik heb een idee om een website te maken met Grappige filmpjes/rare nieuws feitjes/Memes etc. Een soort dumpert/skoften dus!
    Nu denken jullie vast waarom.. dat is er toch al!
    Ja eigenlijk wel.. maar ik wil het uitgebreider maken en een meer community van maken .. dus meer verschillende dingen dan bijvoorbeeld een dumpert.


    Nu ben ik zelf al bezig met het maken van de website. Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe het eind resultaat gaat worden maar ben daar ben ik druk mee bezig.
    Er is dus al een begin online.
    Het is de bedoeling dat mensen kunnen reageren uiteraard en er moet gewoon veel te doen zijn op de website.
    Het is eerste instantie de bedoeling dat het vrijwillig gebeurd. (er zal vast een kleine vergoeding zijn mocht ik tevreden zijn met het werk). Maar het gaat er dus echt om dat je het leuk lijkt om te doen en dat het eventueel later dus ook wat voor jou op kan leveren!
    De website gaat totaal responsive worden uiteraard, omdat het zeker voor zo'n website belangrijk is dat hij voor de mobiel ook makkelijk te bereiken is.


    Ik kan dit niet alleen.. dus daarom ben ik opzoek naar mensen die het leuk vinden om te proberen dit een succes te laten maken.
    Ik ben naar mensen die:
    - Memes maken/zoeken en toevoegen
    - Rare grappige nieuwsfeitjes zoeken en toevoegen
    - Filmpjes toevoegen (moeten er veel per dag zijn)
    - Eventueel iemand die kan helpen met de website.
    - Reacties in de gaten houden
    - Ideeen opperen


    Ideeen die ik momenteel al ga realiseren:
    - Memes pagina
    - Video pagina
    - Rare nieuwtjes pagina
    - Reageerder van de week (met een kleine prijs)
    - Inzending pagina
    - Forum


    Ik hoor het graag!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!