Beste,
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een wereldkaart kan maken.
Zeg me wat het zou kosten alles incl, en dan zien we wel of we een deal kunnen sluiten.
Verder ontvang ik graag info via PM
Alvast bedankt!
Beste,
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een wereldkaart kan maken.
Zeg me wat het zou kosten alles incl, en dan zien we wel of we een deal kunnen sluiten.
Verder ontvang ik graag info via PM
Alvast bedankt!
Jordi heb je iets meer informatie? Moet het een ontwerp zijn of een script. En in welke taal?
Ik ken wijnig van dit soort zaken van hoe en wat het werkt.
Ik wil vooral een uniek ontwerp, dat werkend is via een script.
Misschien bij levering van het werk, wat uitleg en eventuele hulp van hoe het werkt etc.
Verder ben je er vrij in etc.
Het moet wel uniek zijn, en modern uitstralen.
Om even de vraag van Jeffrey te verduidelijken:
- Wat versta je onder een wereldkaart? Gewoon een afbeelding van de wereld?
Zie je enkel de kaart van de wereld? Zie je ook landen? Zie je er namen in?
- Wat wil je met deze kaart doen? Wat moet het script doen?
Moet er iets gebeuren als je ergens op de kaart klikt? Zo ja, wat? Moet er iets gebeuren zodra er iets gebeurd op de pagina? Zo ja, wat? Moet de kaart bij het laden er mogelijk anders uit zien dan "standaard" afhankelijk van enkele omstandigheden?
- Moet de kaart zelf ontworpen zijn?
Of kan het een licentievrije kaart zijn, of kan dit gekocht worden? Of moet dit helemaal op een bepaalde manier ontworpen worden?
Hopelijk scheppen de antwoorden op deze vragen duidelijkheid voor eventuele toekomstige opdrachtnemers.
Mvg,
Tim
Ik heb nog ergens is een psd gevonden dt je met elke vorm een kaartmap kan maken.
Een afbeelding van de wereld met de namen erin.
Als je dan bv op een land klikt, moet je de keuze kunnen maken van de stad in dat land.
Verder zouden er opties bij komen bv "Koop stad", Koop objecten" of dergelijke. Moeten gewoon door klik mogelijkheden zijn.
Algemeen de optie die ook wereldkaart of iets anders zal heten, zal een script worden, om zo bv te kunnen reizen of dergelijke. Eigenlijk de functionaliteit zoals we ze allemaal kennen denk ik. Met nog wat extra's.
De kaart moet niet zelf ontworpen zijn. Indien er al bestaande kaarten zijn, gelieve die dan even te delen. Want ik vind letterlijk NIKS. Mag licentievrij zijn, mag zelf ontworpen zijn. Maakt niet uit.
Zolang de rechten maar ok zijn.
@iWeb.space
Kan jij mij daarover even contacterne op Skype of via PM aub?
Ik ga dit hier gewoon delen omdat iedereen het toch kan kopen en kan aanpassen naar eigen wil.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!