Maffia Layout menig & Tips graag

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zou ten eerste niet snel zeggen, dat ik zeer tevreden ben over een ontwerp. Dit geeft een slechte indruk bij mensen die de layout al iets minder mooi vinden.

Ik ben daar 1 van.

De layout heeft een ouderwetse uitstraling, dit komt omdat deze layouts hip waren, in ongeveer 2007 - 2008. De cartoon is zeer lelijk gerenderd, en ik weet ook niet of je over de rechten beheert deze te gebruiken.

Verder moet je niet zo veel strokes/outer glow gebruiken, dit geeft een zeer amateuristisch effect.

Verder als je verder wilt gaan met deze layout, zou ik de stad een lichter effect geven, dan valt de content (voor zover et een content is) meer op.

Ik hoop dat je wat hebt gehad aan deze tips ;)

• Ik vind het gewoon prutswerk:
    Het is gewoon een achtergrond plaatje (het plaatje zelf is wel mooi)
    Een lelijk niet zelfgemaakt cartoon(correct me if i'm wrong)
    Lelijk lettertype
    En alles is gewoon zo web1.0 zo niet photoshop
    Probeer gewoon helemaal opnieuw te beginnen en voordat je begint bedenken waarom doe ik dit?
    Het zijn tips!

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• Ik zei het toch op CS.
    Zo goed Diester (a)

[offtopic]
    Als je nou ook eens vermeld wat je daar zei :p
    Zou namelijk stuk makkelijker zijn voor de rest van de leden :cheer:[/offtopic]

• ik vind versie 1 leuk maar je ziet dat hier niet goed overna gedacht is. alles is een beetje bij elkaar gegooid en kijken of het in de smaak valt.

In versie 2 vind ik het balkje link partners te erg aanwezig, ik bedoel hierom gaat de site toch niet? kom op volg wat tutorials inplaats van dit gepruts

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!