Beste,
Heeft iemand nog een uniek familie/clan script die goed gescript is zou diegene dan contact met mij op willen nemen.
Wij zijn namelijk bereid hier 100 tot 200 euro voor te betalen.
Groeten
Beste,
Heeft iemand nog een uniek familie/clan script die goed gescript is zou diegene dan contact met mij op willen nemen.
Groeten
Verbeterde versie
Beste,
Groeten.
[offtopic]Het is maar een tip:cheer:[/offtopic]
Niemand die een uniek gescript clan heeft?
Wat zijn je eisen?
Want voor 100 tot 200 euro kunnen hier vast wel mensen het op maat maken;)
Met vriendelijke groet,
Luc
van uit welke source moet hij gemaakt worden?
Je hebt PM patrick mochten er andere geintereseerde zijn hoor ik dit graag,
Ik zou geen zaken met deze meneer doen. Hij zei tegen mij dat hij Bandiet wou kopen voor 200 euro en evenlater liet hij niks meer horen ;).
Zou ik wat meer info kunnen krijgen wat er allemaal in moet?
[offtopic]alles is r wel ooit eens voor gemaakt, dus uniek kan tammelijk niet[/offtopic]
mischien r in vermelden of r design bij moet, enzv, enzv
Ik heb nog een familie-systeem liggen die uniek is. Bij interesse, stuur me even een PM.
Ik ken iemand die heeft nog n hele source die is wel voor counter strike gemaakt, misschien als je m n beetje aanpast zou ie beter kunnen zijn.. als je interesse hebt PM me maar.
Jesse je zou mij contacten zodra het af was heb je niet gehoort en je hebt je banditi versie niet eens af nog. ik volg het via de topics. als je het kunt leveren kun je die geld zo krijgen.
@ Jellev2 unieke optie zoals crimeclub.nl(deze kan ik allemaal in html eventeel aanleveren.)
Veder maakt het eigelijk niet uit als het maar uniek famillie is uitgebreidt etc en goed inelkaar zit.
@ deathkill er hoeft geen desing heb mijn eigen layout.
@ flatliner je hebt PM
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!