Uitgebreid op welk vlak. Nu is het nog te ruim om iets te berekenen.
informatieve vraag over scripting
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Je kan het vergelijken met in de tijd netlog...
-
Ik vind persoonlijk zelf dat je daarvoor niet bij 1 persoon terecht kan!
Een persoon die SUPER goed kan programmeren wil niet zeggen dat hij een strak en proffesioneel layout aflevert.
Bij een designer visa versa.Ik zou het werk uitbesteden.
Begin met een design contest? Vermeld daar zeker een budget in zodat de mensen gemotiveerd raken.
Zie jij daar een leuk design tussen. Heb jij je eerste stap voltooid.
Het volgende? Hoe krijg ik een werkende website!
De layout heb je al. Dus nu opzoek naar een programmeur. Die zal om je eisen vragen dus weet wat je wil!
Aan de hand van die informatie kan de programmeur jou een open source systeem aanbieden of een op maat gemaakt systeem.Opensource komt alleen bij kijken, dat jij je layout nog in moet laten bouwen. En dat is per systeem verschillend kwa prijs..
Dit zijn enkel tips hoe je het als voorbeeld aan zou willen pakken. En het stap bij stap kan bij houden!
En als ik btw zo even natte vinger werk kan doen voor een prijs:
Layout : 50 - 300
Systeem 100 - 600
Let wel op dat dit echt even pure natte vinger werk is -
@Frenzo.Brouwer dan hoop ik dat u natte vinger in de juiste richting is dat zou nog goed meevallen
-
@Frenzo.Brouwer dan hoop ik dat u natte vinger in de juiste richting is dat zou nog goed meevallen
Het klopt wel wat Frenzo zegt, maar wat hij eigenlijk bedoelt is dat je een systeem/layout krijg zonder extra's etc. Stel hij bouwt je layout in een open source systeem maar je wil nog extra functies erbij lopen de kosten al verder op. Zelfde met op maat gemaakte systemen. Die kosten gaan waarschijnlijk al hoger liggen dan dat Frenzo aangeeft. Kijk dus goed na wat je wil en wat je zelf kan.
-
Je kan het zo duur maken als je maar zelf wilt! Bespreek alleen eerst van te voren een prijs af en zet dat ook zwart op wit! -
Ja maar als ik snel iets bereken, Netlog was zeer uitgebreid qua site, dus dat zal rap xxxxlow / mid kosten ;).
-
Geen probleem als het resultaat er maar is uiteindelijk
bedankt voor al jullie feedbacks !
-
Iedereen begint ergens. Ik raad je aan met Python te beginnen in de programmerwereld, erg simpele taal, maar toch niet té verschillend van PHP en andere talen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!