Topic locaties van forum in xml sitemap?

  • Hallo,


    Ik heb eens forumsoftware gehad (naam kwijt) waarvan er een plugin was waarmee je kon aanvinken of je nieuwe topics automatisch in het xml bestand op wilde laten slaan.


    Nu run ik software zonder sitemap plugin dus moet ik zelf een sitemap genereren. Dit heb ik gedaan toen het forum open ging, we zijn echter 60 topics verder, moet ik nu opnieuw een sitemap aanmaken aangezien die topics niet in het bestand staan?


    Of heeft het geen nut naar topics te linken in de sitemap.xml? Dus gewoon alleen naar categorieen en andere interne links?


    Snap niet helemaal wat een sitemap kan doen als je dagelijks nieuw content heb.


    Kan iemand me hier over informeren?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • o Jee je haalt me termen in de mond joh geen idee waar je het over hebt :D


    Is het nuttig om topics op te nemen in de sitemap of enkel categorieen en andere interne links?


    En een sitemap in php? Bij google webmaster tools kan ik volgens mij alleen .xml indienen, evenals het bestand in de root van me server sitemap.xml.


    Maargoed, is het de bedoeling om dit of automatisch te laten doen of moet ik elke maand de sitemap updaten ofwel moeten de topics uit de sitemap wegblijven omdat ze toch wel gecrawld worden omdat de categorieen in de sitemap staan?


    Beetje ingewikkeld en ik met mijn bar weinig verstand kom er al helemaal niet uit.


    Nou omdat er iets van 50.000 locaties in de sitemap mogen staan update ik em gewoon af en toe.


    Geen idee waar het goed voor is maar elke seo scan zegt dat een sitemap nodig is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!