Uitbetalen van ITcoins

• Daar is het dan!

Vanaf heden kun je je ITcoins ook laten uitbetalen.
    Dit kun je vinden onder het ITcoins menu hierboven.

Voordelen:
    - Je kan iemand veilig betalen via ICTscripters, je kan ons nadien jullie overeenkomst sturen en wij bemiddelen in geval van discussie.
    - Vraag ons gerust of iemand wel voldoende saldo heeft op ICTscripters alvorens je aan een opdracht voor hem begint
    - Als je vraagt voor betaling in ITcoins, kun je niet opgelicht worden, wij kunnen immers bemiddelen. Je bent natuurlijk wel zelf verantwoordelijk voor je daden. Lever dus wat je belooft.

Om dit te vieren, krijg je tijdelijk 10 ITcoins (10 eurocent) per blog bericht.

Like dit bericht voor 23u en krijg meteen een gratis ITcoin.

Ps: er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar voor ons event.
    Vergeet niet tijdig een ticket te reserveren.

Met vriendelijke groeten,
    Koen en het ICTscripters team

• Hallo alllemaal,

Er staat nu dat ICTS dan kan bemiddelen in geval van problemen.
    Moet ik mij van het voorstellen van wat we hier in Nederland hebben. Namelijk de Geschillencommissie. Een commissie die door twee partijen wordt gemachtigd een bindende uitspraak te doen die gepubliceerd wordt.

Wel dan een commissie die dan ook gedeeltelijk door leden wordt beheerd en gedeeltelijk door moderators/beheerders/eigenaar.

Misschien dan ook maar een automatisch systeem om te checken of iemand zoveel IT coins heeft? (alleen voldoende of onvoldoende laten tonen na kosten te hebben ingevoerd.)

Weet niet hoe jullie tegen het idee kijken om zo'n commissie te maken op ICTS?

• Dat is een beetje onze bedoeling.
    Deze commissie zal vorm krijgen de komende weken en maanden.
    We zijn nu bezig met opstellen van het reglement hieromtrent, dat is de eerste stap.

Het checken van ITcoins zal voor de leden van deze commissie mogelijk zijn.

Fijn dat er zo ook in het beheer team over gedacht wordt.
    Waarom werd dit eigenlijk dan niet in de startpost vermeld als ik vragen mag?
    Ik kon het in ieder geval er niet uit halen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!