Bestanden delen

  • Ik ben sinds kort tot IT Manager van een evenementen bureau aangenomen.


    Wij werken met een klein It team dat ik moet leiden.
    Maar momenteel stuit ik op een klein lastig probleem.
    We willen via Onedrive of Google drive gebruik maken om bestanden te delen.
    (Momenteel is een cloudserver geen optie vanwege financiele beperkingen)


    Maar ik stelde me dus de vraag, of ik via een drive bestanden kan delen met derden zodat zij via hun eigen account kunnen inloggen met beperkte toegang.
    Ik was al een beetje aan het zoeken, maar ik ben er niet uitgeraakt.


    Nu is dus de vraag, hebben jullie een oplossing voor me, of is er een andere GRATIS optie, die voor ons gebruikelijk kan zijn?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik gebruik al jaren SkyDrive (nu OneDrive) en ik heb Office 365, dus ik heb 1TB opslag en kan dit zowel op mn laptop, desktop en smartphone gesynchroniseerd hebben staan ;). Werkt voor mij super en vertrouwd, en kostte me slechts €79,- voor 4 jaar (studenten aanbieding). En ondanks dat het betalend is, is het echt een aanrader en zeker het geld waard.


    Aan gratis zit altijd een risico, zeker omdat je dan vaak geen goede overeenkomst hebt en het wel belangrijke bestanden zijn die je bij hun onderbrengt. Daarnaast heb je dan vaak irritante reclame, dat is niet professioneel en stoort tijdens de werkzaamheden. Irriteert me ook bij Google Drive o.a. wat wij eigenlijk verplicht op school moeten gebruiken. Toch gebruik ik het zo min mogelijk en als het kan graag helemaal niet.

  • Ik gebruik al jaren SkyDrive (nu OneDrive) en ik heb Office 365, dus ik heb 1TB opslag en kan dit zowel op mn laptop, desktop en smartphone gesynchroniseerd hebben staan ;). Werkt voor mij super en vertrouwd, en kostte me slechts €79,- voor 4 jaar (studenten aanbieding). En ondanks dat het betalend is, is het echt een aanrader en zeker het geld waard.


    Aan gratis zit altijd een risico, zeker omdat je dan vaak geen goede overeenkomst hebt en het wel belangrijke bestanden zijn die je bij hun onderbrengt. Daarnaast heb je dan vaak irritante reclame, dat is niet professioneel en stoort tijdens de werkzaamheden. Irriteert me ook bij Google Drive o.a. wat wij eigenlijk verplicht op school moeten gebruiken. Toch gebruik ik het zo min mogelijk en als het kan graag helemaal niet.


    Nooit reclame gezien bij Google Drive, gebruik deze als opslag voor documenten maar heb nog nooit reclame gehad hiermee.
    Waar zie jij precies reclame als ik vragen mag?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!