fout bij profielbeheer crimenolz

• hallo beste leden ik wouw der juist een avatar uplaoden en ik kwam op een fout weet iemand wat dit wilt zeggen

Warning: unlink(images/avatars/246fc8ebeadd769250894a4644bc4f84c91.jpg) [function.unlink]: No such file or directory in /home/donworld/domains/donworld.nl/public_html/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 5

Warning: imagejpeg() [function.imagejpeg]: Unable to open 'images/avatars/246dee624b9e8f94a905978d43f09648a94.jpg' for writing: Permission denied in /home/donworld/domains/donworld.nl/public_html/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 20
    Je hebt het plaatje opgeslagen.

Het plaatje moet een jpg extensie hebben. Hij wordt automatisch naar het formaat 100 x 100 verkleind.

• je zult je map avatar waarschijnlijk moeten chmodden. (naar 777 ofzo)

verder raad ik je aan eens naar http://www.gravatar.com te kijken.
    als je hun systeem gaat gebruiken zal jouw site wat veiliger zijn omdat je je hele upload systeem uit je script kan schrappen.
    op die manier hoef je dus ook geen beveiliging te hebben die zich bekommert om uploads.
    ik heb liever geen upload formulier (en dus geen upload beveiliging nodig) dan wel met waarschijnlijk een paar mazen in de beveiliging als het niet nodig is.

maar uiteindelijk ligt de keuze bij jou!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!