Goedenavond,
Ik ben sinds kort bezig met een privé project, deze zal vermoedelijk in licenties verkocht worden in de toekomst.
Dit zal echter op kort termijn niet gedaan worden aangezien het in eerste instantie voor mezelf gemaakt is met een custom template die aangekocht is.
Het is een reis website welke met feeds automatisch bijgehouden wordt, maar je kan ondertussen wel de website opvullen met teksten en informatie.
De feeds worden omgezet in post_types welke dus goed te beheren zijn binnen WordPress, zo creëer je ook snel een goede positie in Google.
Waarom WordPress
Het staat erom bekend dat WP in Google heel snel een positie haalt, hierbij maak ik gebruik van enkele plugins die dit versnellen (legaal).
Ook is het makkelijk voor een beheerder in de back-end dingen aan te passen indien het niet naar wens is.
Ben ook van plan een report knop te maken, als bijvoorbeeld een link niet goed is, zo kan een beheerder snel schakelen.
Wat zoek ik?
Ik ben opzoek naar een soort Google Maps plugin die pins kan plaatsen op plekken waar de vakantie aangeboden wordt.
Ben momenteel niet op de hoogte of zoiets bestaat, indien het bestaat is het natuurlijk raar om het opnieuw te gaan maken.
Het idee is om automatisch pins te plaatsen op de plekken waar de vakantie aangeboden wordt, indien hij al bestaat met een soort wolkje een cijfer 2, 3 enzovoort zetten.
Zo voorkom je een rommel op de map en blijft het overzichtelijk voor de bezoeker.
Wat zoek ik niet
Ik ben niet opzoek naar een plugin programmeur, vraag me alleen af of zoiets bestaat, zal uiteraard wel wat aangepast moeten worden.
De programmering verzorg ik verder zelf dus hoef geen aanbiedingen te ontvangen hiervoor, wil alleen wat informatie hierover.
Alvast bedankt voor alle suggesties!