Gezocht: Iemand die degelijke artikelen kan schrijven voor een leuke prijs

  • Type & omschrijving werk:


    Ik ben opzoek naar content, voornamelijk over vakanties, medische en financiële onderwerpen. Dus heb jij een beetje een vlotte schrijfstijl en kan je een duidelijke en goedlopende teksten tikken ontvang ik graag enkele voorbeelden en je prijs per woord. Ik ben opzoek naar pak 'm beet 10-20.000 woorden content, ben momenteel tekstschrijvers aan het vergelijken en misschien zit er op dit forum ook wel iemand die het kan doen. Ik ben niet opzoek naar literaire hoogstandjes, je moet meer denken aan bezienswaardigheden, artikelen over steden in bepaalde landen, praktische informatie en dergelijke. Heel moeilijke onderwerpen zijn het niet en ik tik het er zelf ook wel aardig vlot uit maar ik heb de tijd er niet voor, dus daarom ben ik opzoek naar iemand die het voor een leuke prijs kan doen.

    Gevraagd uiteraard

  • Hallo wdka!


    Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me altijd al wel geïnteresseerd heb in het schrijven van teksten voor websites.
    Mijn taalgebruik is prima en ook weet ik mezelf prima te redden met de grammaticale schrijfwijze (d, t, dt etc.).
    Ik zou graag teksten voor jouw website gaan schrijven.


    Zou je me alsjeblieft toe willen voegen op skype?


    Met vriendelijke groeten,


    Lars

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!