Ondernemende back-end/front-end ontwikkelaar gezocht als zakenpartner

  • Laat ik me even voorstellen: ik ben Peter de Leeuw, een 24-jarige afgestudeerde Communication & Multimedia Designer aan Avans Hogeschool te 's-Hertogenbosch. Tevens ben ik een gepassioneerde ondernemer en trotse eigenaar van de startup Cloudlabz.
    Het doel is om vanuit Cloudlabz een verscheidenheid aan SaaS producten (web applicaties) te ontwikkelen op een maatschappelijk verantwoorde/duurzame manier.


    Helaas kan ik online niet al te veel uitspraken doen over de concepten waar aan gewerkt zal gaan worden. Hiervoor vraag ik je begrip.


    Ik ben op zoek naar een zakenpartner die de online oplossingen kan ontwikkelen (front-end en back-end) in HTML(5), PHP, AJAX, XML en MySQL.
    Mijn kwaliteiten op dat gebied zijn minder sterk en ik denk dat een samenwerking zeer waardevol is en creativiteit/innovatie stimuleert. Ik houd me dan voornamelijk bezig met acquisitie, concepting, marketing, visueel ontwerp en interactie ontwerp.


    Ben jij ambitieus en leergierig, ben je een ster in back-end en front-end development en heb je een passie voor ondernemen, innovaties en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van internet oplossingen? Durf jij risico's te nemen en tijd te investeren in zaken met een onzekere toekomst? Of ken je iemand die zo is? Stuur me dan gerust een privé bericht!


    Mocht je geen interesse hebben in een samenwerkingsverband als zakenpartner dan ben ik uiteraard ook bereid om te kijken naar andere oplossingen.
    Een echte vacature is er nog niet maar denk hierbij aan een parttime functie als junior back-end/front-end developer (16 tot 32 uur) voor onbepaalde tijd met een marktconform salaris.
    Je portfolio is doorslaggevend. Je hebt HBO denkniveau en je hebt een informatica studie afgerond op minimaal MBO niveau. Ervaring met frameworks zoals Bootstrap, Symfony en AngularJS is een pre. Je kunt object georiënteerd programmeren in PHP en je kent MySQL op je duimpje.


    Ook freelancers en ZZP'ers zijn uiteraard meer dan welkom!


    Met vriendelijke groet,
    Peter de Leeuw

  • Topic opgeschoond


    Om verdere verwarring m.b.t. opleidingniveau's te voorkomen:
    MBO is vergelijkbaar met de TSO (Technisch Secundair Onderwijs) in Vlaanderen.
    HBO is zowel in Nederland als in België je Bachelor, hetzelfde geldt voor een universitaire opleiding (Master), dit is namelijk een Europese afspraak.


    Edit door Tim
    HBO is een university of apied sciences. Universiteit van toegepast wetenschap. Meestal als een bachelor van 4 jaar. Een universiteit, wo, in nederlandse termen is iets als(exacte naam vergeten) university of science. Meestal een bachelor van 3 jaar, maar let op, 4de jaar is daar vaak de master. In principe doe je in Nederland enkel een master op WO niveau.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!