• hallo,
    Ik heb een probleem en ik kom er niet uit.
    ik heb vier autos is mijn garage, en hij laat maar 1 zien.
    De laatste vier rijen heb ik er zelf onder gezet.
    En als ik while($rij = mysql_fetch_object($dbres)){ weg haal dan zie ik ze wel.


    Wie kan mij helpen.


  • - Slecht ingesprongen: Je ziet niet wat bij elkaar hoort
    - Eerste while loop heeft geen einde
    - 2x dezelfde variabelenaam gebruiken voor verschillende dingen is vrijwel nooit handig


    Ik zie nergens waar jij je auto's echo'd. Wellicht valt dat buiten het script wat je laat zien.. misschien toch handig om even te posten.
    Heb je een privébericht gestuurd, want ik denk dat ik beter kan helpen als ik het gehele script voor me zie.

  • hallo victor,


    Ik heb de rijen 20 en 21 verwijderd.
    En rij 5 gewijzigd van auto naar rij, en dan zie ik al mijn autos wel.
    alleen de waarde die er onder staat rij 6 die doet nu niks meer en geeft de waarde 0 aan in mijn script als ik hem uitvoer op mijn spel


    Groetjes stormracer

  • Kan je de oplossing nog even plaatsen? :) Dan hebben andere er misschien ook wat aan.


    Daarnaast mis ik foutafhandeling! Erg belangrijk voor het debuggen en om ervoor te zorgen dat je gebruikers geen lelijke foutmeldingen krijgen. Ik heb een blog over foutafhandeling gemaakt, dus daar zou je naar kunnen kijken.

  • PHP
    <td class="justborderS" width="100"><?php echo $auto->land; ?><br><?php echo $auto->schade; ?>% schade</td>


    naar

    PHP
    <td class="justborderS" width="100"><?php echo $auto->land; ?><br><?php echo $rij->schade; ?>% schade</td>

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!