Scouts website [CHECK]
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ziet er leuk uit.
Wel moet ik zeggen dat bij hover effects en op andere plekken de letters er een beetje pixelig uitzien?
-
Leuk, maar inderdaad. Verander de lettertype want bv op http://rumoldus.be/verhuur is het zowat moeilijk te lezen.
-
Ik sluit me aan bij het lettertype verhaal, naja, de lettertype kan opzich prima, maar de grootte / kleur keuze is niet helemaal juist als je het mij vraagt. Veder vind ik het uiterlijk van de website netjes!
-
Leuke, simpele website. Past zeker bij een scouting. Inderdaad zijn sommige woorden en links moeilijk te lezen. Wel moet je uitkijken met de achtergrondafbeeldingen. Op de homepage staat echt een achtergrondafbeelding, maar op andere pagina's (bijvoorbeeld wie is wie) wordt de aandacht meer naar de achtergrondafbeelding verplaatst.
-
Bedankt voor jullie feedback! Ik zal er rekening mee houden
-
-
Ditismeno welke browser op welk besturingssysteem?
-
Google chrome.
Windows 8
-
Ik heb hetzelfde.
Google chrome
Windows 7 -
Idem ditto Windows 8.1
-
Gebruik je toevallig google web fonts?
De oplossing: http://stackoverflow.com/quest…ont-with-google-web-fonts
-
ik vind de lettertype in het menu wel erg scherp en dun bijna onleesbaar.
Firefox 26.0
Windows 7. -
op Google chrome Linux is alles perfect leesbaar
-
Windows 7 + 8 en Google Chrome gaan op dit moment nog niet samen met Google Web Fonts. We kunnen nu wel allemaal gaan vertellen op welke browser het letterype er goed of slecht uitziet maar ik heb in mijn vorige post de oplossing voor het probleem gegeven.
Om het lettertype van Google Web Fonts er in iedere browser hetzelfde uit te laten zien, moet je het eerst downloaden. Hierna zet je het om in een webfont waarna je de SVG file met de volgende code een hogere prioriteit geeft dan het woff formaat:
Code@font-face { font-family: ‘GoogleWebFont’; src: url(‘googlewebfont.eot’); src: url(‘googlewebfont.eot?#iefix’) format(‘embedded-opentype’), url(‘googlewebfont.svg#svgFontName’) format(‘svg’), url(‘googlewebfont.woff’) format(‘woff’), url(‘googlewebfont.ttf’) format(‘truetype’); }
Ik denk dan ook dat het na deze post onnodig is om verder te discussiëren over het lettertype.
-
Het is geen google webfont, maar ik maak uiteraard wel gebruik van font-face.
Wel zal ik de -webkit-text-stroke hoger zetten. Dat zou kunnen werken voor webkit based browsers. In firefox lijkt er thans geen probleem te zijn.Nogmaal dank voor jullie feedback!
-
Ik weet niet of je het er al hebt ingezet maar nog steeds het zelfde probleem.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!