Vraag Domeinverkopen

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • De waarde van een domein hangt van diverse factoren af.

Hoeveel bezoekers trekt het domein, en hoe komen deze bezoekers op de website?
    verder speelt de leeftijd van het domein een rol.
    Wat is het zoekvolume van de keywords in het domein

En het belangrijkste, wat geeft de gek ervoor (spreekwoordelijk)
    oftewel net dat wat men er voor overheeft,
    je kunt wel 100 euro voor je domein vragen, maar als niemand deze waarde ervan in ziet, is hij dit dus niet waard.

Naar mijn mening zijn, domeinen waar geen bezoekers of website op staat. en geen hot extension heeft (.nl / .com / .eu) in de regelmaat niet mer waar als 10 a 25 euro. Als dit er al voor gegeven wordt, maar dat is dus zeer afhankelijk van wat de koper er mee il doen en hoeveel de domeinnaam voor hem waard is.

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Ja snap ik, maar vroeg me af hoeveel je ong zou krijgen er voor, dacht al niet veel.
    Maar hoe verkopen mensen eigenlijk domeinen? Geven ze je gewoon hun hosting account aan jouw? Of laten ze je verhuizen.

• De normale gang van zaken, is dat de domeinnaam wordt overgedragen (Verhuisd) naar het account van de nieuwe houder.
    Het is daarom ook belangrijk om de mogelijkheden hiervoor te melden bij bepaalde providers is een interne push (binnen dezelfde provider) mogelijk, waardoor de nieuwe eigenaar dus gratis het domein op zijn naam krijgt tot de huidige verval datum.

Op het moment dat de nieuwe eigenaar deze wil verhuizen naar een andere hosting zal hij bij de betreffende host een verhuizing moeten aanvragen en aan jou de verhuiscode moeten vragen.

Het is daarom dan ook verstandig om aan te geven wat de mogelijkheden zijn en dat een verhuizing extern geld zal kosten, en dat je deze kosten niet op je neemt.

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!