Juist laatste project afgerond en wil met iets nieuw beginnen, alleen weet ik niet wat.
Heeft toevallig iemand inspiratie voor mij?

idee gezocht
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wil je iets van een spel, iets wat verkocht kan worden, systeem maken waar gebruikers gebruik van kunnen maken? Heb je iets meer informatie?
-
Blijft gelijk, iets waar gebruikers gebruik van kunnen maken, er moeten geen verdiensten zijn.
-
Ik was zelf, ben nog steeds bezig(loopt alleen even dood), om een systeem te maken waarbij programmeurs of verkopers een soort klanten bestand aan kunnen maken.
Relatief makkelijk om te maken, wat ik allemaal erin zit te verwerken is dat je bijvoorbeeld de klant Reza aanmaakt.Hierbij kun je onder andere contact gegevens in kwijt, bijvoorbeeld Skype en Whatsapp.
Je kan zijn adres en gegevens erin kwijt, zijn woonplaats bijvoorbeeld.
Je kan zijn referentie over jouw erin kwijt, altijd handig als iemand je om je portfolio vraagt.
Je kan eventuele opmerkingen noteren over de persoon.Ik was zelf van plan dit nog uit te werken, zelf had ik het begin gemaakt met PHP(little bit OO) en MySQLI OO. Verder ook met Jquery aangezien dit een betere interface geeft.
-
Maak bv wat mods voor bepaalde cms systemen?
-
Zal eens naar wordpress kijken.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!