Beoordeling, webdesign.

• Zeker een mooie layout, maar kijk is naar alle uitlijning en paddings die je gebruikt. Bijvoorbeeld bij "THE MOST AWSOME CMS THEME EVER!", zal ik een beetje padding toevoegen aan de zijkanten.
    Ook bij de ervaringen van klanten zal ik een beetje meer ruimte tussen de foto en de tekst doen. Vind dat gedeelte niet echt mooi vergeleken met de rest van de website.

Maar is zeker een mooi design! :thumbup:

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Zoals ik in mijn vorige reactie ook al kort zei:

Zorg ervoor dat het quote stukje de zelfde stijl (borders etc.) heeft als het gene van de foto. Maak de foto het zelfde formaat (hoogte) als het quote stukje en ik zal zelf ook de naam van diegene die de quote schrijft in het tekstvak zelf zetten, bijvoorbeeld onderaan in een lichtere font color dan de rest van de quote.

Zo zal ik dit doen.

• Ben er nog meer bezig :3, iemand tips betreft het stuk met quotes van klanten. wat er inplaats van daar kan komen of hoe ik dat stukje beter krijg :D?

Aller eerst zou ik de afbeelding uitlijnen met de tekst erboven (dit klopt ook niet in de footer). Daarna zou ik het witte vak uitlijnen aan de tekst erboven alleen dan aan de rechterkant. Daarna hoef je alleen te spelen met de tussenruimte tussen het witte vak + afbeelding dit zal +/- 20 pixels zijn denk ik voor een mooi resultaat.

Verder is het misschien ook slim om grotere teksten te verzamelen want nu word het niet mooi gevuld

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!