Probleem met js popup

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Offtopic: Zou je in het vervolg je berichten na kunnen lezen? Erg moeilijk om door je zinnen heen te komen (Begrijp telkens ook niet helemaal wat je bedoelt)

Waarschijnlijk kunnen we meer met iets meer code. Bijvoorbeeld waar je de popup hebt neergezet en de opbouw van je pagina.

• //popup Scum>PeeWee
    if($rank >= 0 && $rank < 5){
    mysql_query("UPDATE `ranksystem` SET `scumtopeewee`=0 WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error());
    }

if($rank > 4 && $rank < 12 && $ranking['scumtopeewee'] == 0){
    echo "<script>";
    echo "alert('Gefeliciteerd je hebt de rank Pee Wee bereikt! Kijk bij rank & Score of er extra opties beschikbaar komen, of dat je aan bepaalde eisen moet voldoen');";
    echo "</script>";
    mysql_query("UPDATE `ranksystem` SET `scumtopeewee`=1 WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error());
    }

Dit is de code van het system er achter.
    Maar de .php is niet echt een pagina maar mijn functions

• Misschien is het ook slim om een voorbeeld te plaatsen van hoe de website eruit ziet voordat de popup is gesloten. Ik denk persoonlijk dat het slimmer (en overzichtelijker) is om je javascript code buiten de php tags te plaatsen:

• Oke... de tekst word dus groter nadat je de popup hebt gesloten. Dit betekent waarschijnlijk dat ergens een html- of stijlelement niet goed word afgesloten in je code. Even op element inspecteren drukken en kijken waar het misgaat.

*tip* Waarschijnlijk het element waar de bevestiging in staat.

• Oke heb het even vergeleken.
    Bij de html na de popup wordt de <script> voor de html gezet.

<script>alert('Gefeliciteerd je hebt de rank Legendary Don bereikt! Kijk bij rank & Score of er extra opties beschikbaar komen, of dat je aan bepaalde eisen moet voldoen');</script> en daar na begint de html pas

• Citaat

Oke heb het even vergeleken.
    Bij de html na de popup wordt de <script> voor de html gezet.

<script>alert('Gefeliciteerd je hebt de rank Legendary Don bereikt! Kijk bij rank & Score of er extra opties beschikbaar komen, of dat je aan bepaalde eisen moet voldoen');</script> en daar na begint de html pas

Ik heb je ook alleen een voorbeeld gegeven van hoe je de alert buiten de php code plaatst. Ik heb in het bericht daarna overigens duidelijk aangegeven waar het probleem te vinden is...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!