Goed agena + mail systeem

• Beste,

Voor me eigen thuis voor alle werkzaamheden wil ik graag een goed mail programma + agenda systeem hebben, echter weet ik niet of jullie een van deze dingen weten of natuurlijk een programma die dit bijde kan? Dan zou je me echt helpen!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Juist maar ik wil dit juist op een pc hebben zodat als ik op kantoor ben dit ook kan invoeren en dat ik het thuis meteen terug kan halen en daarin ook meteen me E-mail's binnen komen

• Juist maar ik wil dit juist op een pc hebben zodat als ik op kantoor ben dit ook kan invoeren en dat ik het thuis meteen terug kan halen en daarin ook meteen me E-mail's binnen komen

Google Agenda kan overal. Zolang je internet hebt op je laptop. Mobiel werkt ook offline.
    Offline op een pc? Dan moet je een programma downloaden van Google.

• Ik gebruik zakelijk en prive altijd Google Calendar en Gmail, deze kun je simpel koppelen aan verschillende accounts en apparaten (zoals apple, android, windows phone, computers).

Je kunt Gmail en Google Calendar simpel koppelen aan verschillende programma's op je computers waarmee je emails en afspraken kunt synchroniseren.

Edit Tim en WMDiensten waren me net voor :thumbup:

• Hallo,

Ik gebruik outlook van microsoft, die synchroniseert mooi met mijn hotmail account,
    Tevens maakt hij een melding als er binnenkort iets in de agenda te doen is.
    Via mijn iPhone of iPad kan ik de agenda ook zien en aanpassen.
    die geven ook een melding als er iets te doen is.

Mvg,

T.Aaron

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!