• Hallo iedereen,

Ik was het al bijna helemaal vergeten, totdat iemand me op school eraan deed denken.
    Vanaf vandaag kan je de officiele versie van Windows 8.1 (als ik me niet vergis ook Windows Blue genoemd?) downloaden.

Als je al Windows 8 hebt staan, dan moet je eerst zien dat je ook de laatste versie van Windows 8 hebt staan, anders zal de nieuwe versie ook niet in de App Store te zien zijn.

Windows 8.1 system requirements:
    Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster with support for PAE, NX, and SSE2
    RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit)
    Hard disk space: 16 GB (32-bit) or 20 GB (64-bit)
    Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver

Meer info vind je hier:
    http://windows.microsoft.com/e…_WOL_Hero_ShopHP_FPP_Null

Gaan jullie hem installeren of hebben jullie hem al?
    Zoja, wat vinden jullie ervan?

Ik ben hem nu aan het installeren, vooral omdat ik sinds deze morgen de hele tijd error meldingen kreeg, (na 10 minuten, een blauw scherm met dat er iets mis ging...)

Ik heb nu ook eerst tot de laatste versie geupdate, en nu is hij bezig met de update naar Windows 8.1 :)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je krijgt een windows old map.
    Alles moet je herinstalleren.
    Sommige maar heel weinig programmas zullen wel kunnen blijven draaien

Maar ik ben direct teruggekeerd naar windows 8 door een nieuwe instalatie!

Mijn systeem is er heel traag door geworden ( zelfs explorer duurt lang)

Start8 werkte niet meer
    En bij het spelen van een spel freezde mijn scherm regelmatig

Dus mijn oordeel:
    Niet installeren en wacht op een stabielere versie

Mvg
    Aaron T.

• Hier heb ik er voorlopig nog geen last van :)

Ik heb alleen zelf nog niet geprobeerd voor Start8, maar er zal daarvoor binnenkort sowieso ook een nieuw programmatje uitkomen.

edit: Bug of niet?
    Ik kan op mijn bureaublad men snelkoppelingen van men scherm slepen (helemaal bovenaan bv.) maar ze blijven er staan, alleen kan ik ze dan niet terug halen.

• Dat is toch ook wat iedereen vroeg? Iedereen wouw de STARTKNOP terug.

Niemand vroeg een startknop met startmenu:P. Dus in principe hebben ze gedaan wat iedereen vroeg.
    Ik snap zo ie zo dat gezeur over de startknop niet, het startscherm is eigenlijk gewoon het startmenu. Begin met typen en vind wat je zoekt.

Het enige jammere is dat je daarna bijna altijd naar bureaublad gaat waar de applicatie geopend wordt.

• In mijn ogen hadden ze die hele Metro-interface optioneel moeten maken voor desktops. Nu werk je in feite met twee interfaces door elkaar heen, en dat is gewoon verwarrend en omslachtig.

Nee, Windows 8 is voor mij een misgeslagen OS. Ik houd me voorlopig vast aan Win 7.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!