Automatishe ban.

• Hallo allemaal.

ik heb een kleine vraagje ik heb dit net gemaakt en het werkt ook je ziet ook dat "admin" heeft verbanen maar je ziet niet de naam van de persoon die is verbannen en ook niet de reden.

ik vraag mij af hoe ik dit er bij kan zetten?

PHP
    ". $_POST['admin'] ."

moet ik deze soms veranderen naar $mod en dan neerzeten $mod = beheerder zodat het niet leef blijft als het autmatishe gebeurt dat beheerder daar komt te staan?

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `[forumban]` (`speler`, `door`, `datum`, `reden`) VALUES ('". $_POST['admin'] ."', '{$data['login']}', NOW(), '". $_POST['reden'] ."');") or die ("Fout: ". mysql_error());
    echo "<tr><td class='maintxt'>U heeft de speler de rechten ontomen van het forum!</td></tr>";

Bedankt alvast.:piraat:

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

• zoals je kunt zien is de speler en reden leeg ik wil dat daar de namen komen van verbanen leden en de reden.

'". $_POST['reden'] ."') is leeg dus moet ik dit veranderen naar '". $lol ."') en in script neerzeten
    $lol = verbanen van het forum?

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `[forumban]` (`speler`, `door`, `datum`, `reden`) VALUES ('". $_POST['admin'] ."', '{$data['login']}', NOW(), '". $_POST['reden'] ."') ;") or die ("Fout: ". mysql_error());
  • Er is geen script ik wil gewoon een mysql quary update maken die dit voor mij doet alleen snap niet hoe er komt een echo als je een overtreding maakt en vervolgens wordt dit uitgevoert.

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `[forumban]` (`speler`, `door`, `datum`, `reden`) VALUES ('". $_POST['admin'] ."', '{$data['login']}', NOW(), '". $_POST['reden'] ."');") or die ("Fout: ". mysql_error());
    echo "<tr><td class='maintxt'>U heeft de speler de rechten ontomen van het forum!</td></tr>";

probleem bijn mijn quary is zeg maar dat er 2 velden leeg blijven.

Tabel:

speler [welke speler op dat moment is verbanen moet hier in komen te staan]
    door [door dit heeft het systeem gedaan dus automatishe []text[] systeem]
    datum [de datum waneer hij/zij is verbannen]
    reden [reden is gewoon text spammer]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!