[GEZ] Partner voor nieuwe website

• Beste ICT'ers,

Ik ben zoals de titel al zegt op zoek naar een partner waarmee ik samen een nieuw project wil beginnen.

Het project:
    Ik ben van plan om een nieuwe website te maken waar klanten hun beltegoed kunnen inwisselen voor echt geld. Nu hoor ik jullie allemaal al in koor zeggen dat dat al bestaat en daar geef ik jullie dan ook gelijk in. Maar toch weet meer dan 95% van de bevolking niet eens dat het mogelijk is om je beltegoed in te wisselen! Een enorm potentieel dus als we erin slagen om een goede marketing op te zetten.

Wat ik van jou verwacht:
    - Je moet in staat zijn om een professioneel ogende website te ontwikkelen die volledig werkt zoals het moet.
    - Je moet in het bezit zijn van een kvk aangezien ik dat niet ben.

Verdeling winst:
    50/50

Indien je interesse hebt of gewoon met enkele vragen zit, stuur dan zeker een berichtje!

MVG,
    Sam

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dat was ik er inderdaad vergeten bij te zetten ;)

Mijn bijdrage aan het project zal het volgende zijn:
    - Ik neem alles wat met de marketing te maken heeft voor mijn rekening
    - Ik ben bereid om alle uitbetalingen etc. te regelen, alleen zal ik dat met de partner nog moeten bespreken.

Voor de duidelijkheid zijn dit de taken van de partner:
    - Het ontwikkelen van de website en het onderhouden ervan
    - Eventueel helpen bij de uitbetalingen.

De exacte takenverdeling zal uiteraard nog nader besproken worden met de partner, maar zo hebben jullie toch allemaal al een duidelijker beeld. ;)

Mvg,
    Sam

• Ik neem aan dat er ook een startkapitaal moet komen?
    Neem aan dat je zelf ook een budget hebt om te investeren.
    Een bedrijf opstarten is helaas niet alleen de kosten van een domeinnaam en webhosting.

• Het startkapitaal is nu geen probleem, dat wordt ook verder besproken met de partner.

Naar mijn mening is het perfect mogelijk om dit project met twee te doen. Op voorwaarde dat beiden er echt in geloven.

Mvg,
    Sam

• Het is logisch als je met z'n tweeën aan zo'n project begint dat je beiden een klein beetje moet investeren. Het gaat hier ook niet over duizenden euro's maar om een xxx bedrag.

Mvg,
    Sam

• Er wordt samen gewerkt, er wordt samen verdient, dan vind ik het niet vreemd een kleine bijdrage te doen?
    Afhankelijk hoeveel dit is uiteraard, en wat er precies mee gebeurd, maar vind het niet vreemd hoor ?

Dat snap ik maar ik wou het er even bij vermelden want het staat niet bij wat verwacht ik van mijn partner

TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!