Kraak de kluis van banditi countdown klok op zetten

  • Hallo allemaal


    Ik ben eens even aan het knutselen geweest


    Ik wil graag een countdown klok op kraak de kluis zetten net als bij geluksrad zeg maar


    Ik heb alles wat voor de countdown in fortune.php staat gekopieerd en in cracksafe.php gezet


    En ik heb alles zo als je kan zien de naam veranderd van draaitijd en draaien naar kraakkluistijd en kraakkluis gezet alleen het werkt dus niet helaas wat moet ik doen om het dus werkend tekrijgen


    Ik heb nu dit in me php file



    En in de database dit



    Alvast bedankt voor de hulp


    Greets Terr0r

  • Beste tim


    Het klopt ik heb inderdaad wel 3 hele topics gemaakt met vragen over banditi de laatste week dat is best heel veel


    Maar goed waarom word er altijd zo gepraat zo als wat u nu zegt tim ik ben 5 jaar geleden begonnen met me crimegame en 3 van jaar niks aan gedaan nu wil ik weer wat verder gaan en dan heeft iemand 3 vragen en dan krijg je antwoorden waar de gene die iets vraagt niks aan heeft


    Ik zou het zelfde antwoord geven als u als iemand met de zelfde vraag kwam en vroeg wie wil dat voor mij doen


    Ik doe het zelf en probeer het zelf en de countdown werkt dus niet en ik vraag hoe of dat kan en of iemand daar dus een oplossing voor weet maar de vriendelijkheid en mee helpendheid is hier heel ver tezoeken op ICTScripters dat was toen op CP ook al maar goed nu ga ik de hele andere kant op dan voor wat ik hier eigenlijk vraag


    Greets Terr0r

  • [offtopic]
    En dat van een moderator. Ach ICTscripters zegt wel dat ze er zijn voor beginners maar dat is niet, gewoon google gebruiken of iemand inhuren zijn 90% van de reacties in topics hier.
    [/offtopic]
    Om op je vraag terug te komen:


    De pagina laadt wel gewoon? Wat je kan doen is bijvoorbeeld Firebird opstarten en kijken welke errors de javascript countdouwn teruggeeft;)

  • Offtopic: Ben ik niet met je eens Luc. Mensen komen hier om te leren. Als je dan niks probeert ga je het leren toch voorbij..


    Ontopic:


    Zou je je code tussen PHP tags kunnen zetten? Dat is prettiger lezen. Probeer overigens ook je php, html en eventuele andere talen uit elkaar te laten. Dat werkt veel overzichtelijker en is voor anderen ook handiger. CSS kan je beter ook apart doen, zodat je later niet álles hoeft aan te passen.


    Je kan ook beter geen shorttags gebruiken. Dat word niet overal geaccepteerd.


    Javascript heeft een eigen random functie. Waarom php gebruiken?


    Maar wat werkt er nu eigenlijk niet? Want ik kan uit je verhaal


    Citaat


    En ik heb alles zo als je kan zien de naam veranderd van draaitijd en draaien naar kraakkluistijd en kraakkluis gezet alleen het werkt dus niet helaas wat moet ik doen om het dus werkend tekrijgen


    niet halen wat je hebt geprobeerd om het probleem eventueel op te lossen.

  • [offtopic]
    En dat van een moderator. Ach ICTscripters zegt wel dat ze er zijn voor beginners maar dat is niet, gewoon google gebruiken of iemand inhuren zijn 90% van de reacties in topics hier.
    [/offtopic]
    Om op je vraag terug te komen:


    De pagina laadt wel gewoon? Wat je kan doen is bijvoorbeeld Firebird opstarten en kijken welke errors de javascript countdouwn teruggeeft;)


    Beste luc


    Daar ben ik het wel met eens in de meeste reacties in heel veel topics staat inderdaad als antwoord google gebruiken of iemand inhuren

    De pagina laad wel gewoon alles werkt wel gewoon van kraak de kluis dat is allemaal prima


    Het is zo dat de countdown die ik er dus heb tussen geplaats niet werkt en hoe dat kan weet ik dus niet


    Ik heb de countdown uit de fortune.php gebruikt dat is het geluksrad alles is dus het zelfde alleen ik heb de naam aangepast draaitijd en draaien naar kraakkluistijd en kraakkluis


    Hier de code van fortune.php het geluksrad



    Hier de code van de database van het geluksrad



    Ik hoop dat ik het zo een beetje beter heb geformuleerd van wat er dus niet werkt


    Offtopic: Ben ik niet met je eens Luc. Mensen komen hier om te leren. Als je dan niks probeert ga je het leren toch voorbij..


    Ik heb zo als je kunt zien wel wat geprobeerd en dat is dat ik alles wat ik moet aanpassen heb aangepast alleen het werkt dus niet zo als het dus zou moeten werken



    1 - Ik heb de code tussen de php tags gezet
    2 - Ik weet niet of dat handig is om alles uit elkaar tehalen want ik weet of alles dan allemaal nog werkt voor de banditi source als ik alles apart zet zo als het nu staat werkt kraak de kluis wel gewoon alleen de countdown werkt dus niet helaas
    3 - Waarom php gebruiken het is al zo gemaakt en ik wil dus alleen ergens in een php file waar geen countdown zit een countdown plaatsen
    4 - Wat ik gedaan heb is alles wat van de countdown is uit fortune.php (geluksrad) gehaald en in cracksafe.php (kraakdekluis) gestopt en alles wat dus veranderd moet worden veranderd zo als draaitijd en draaien naar kraakdekluistijd en kraakdekluis


    Ik hoop dat ik het zo een beetje beter heb geformuleerd van wat er dus niet werkt

  • Dat is al een stuk beter, al mis ik:


    Citaat


    wat je hebt geprobeerd om het probleem eventueel op te lossen.



    Los van dat is het enige wat je hebt gedaan (Zeg me als ik het fout heb) het script uit het geluksrad in kraakdekluis gestopt. Dat is knip/plak werk en nou niet echt wat ik onder "zelf in elkaar knutselen" versta.


    Om even je vraag te beantwoorden. De reden dat je php/andere talen gescheiden moet houden is dat het makkelijker is om te debuggen. Ik zie nergens (goede) foutafhandeling. Heb je zoals Luc zegt firebird geprobeerd? Heb je error reporting aanstaan?


  • Je hebt niet fout ik heb het inderdaad geknipt en geplakt en maar goed naamsverandering dingen in de database enc enc kom ik toch wel ene beetje uit op knutselen hoor maar goed buiten dat


    Nee ik heb daar nog niet mee gekeken met firebird ik ken firebird alleen maar als email progamma dat is de tegenhanger van outlook zeg maar net als Firefox de tegenhanger is van IE


    Ik denk eerder dat luc firebug bedoeld en ja die heb ik en ja daar heb ik mee gekeken en nee ik kan niks geks ontdekken

  • kraak de kluis kan je niet aanpasen want het is een flash bestand moet je toch weten ! :evil:


    Flash verwerkt in een php file het zit ook in fortune.php (geluksrad) dus waarom zou het niet in cracksafe.php (kraak de kluis) willen


    Daar bij als je de .fla file hebt kan je het met flash zeker wel aanpassen naar wat je wil maar het is zeker geen aanrader om dat tedoen als je niet weet wat je moet doen


    Daar bij ben ik nog niets verder gekomen helaas


    Greets Terr0r

  • Als je me toevoegt op skype (Zie m'n profiel) wil ik best even kijken. Ik denk alleen dat je beter af bent met een heel nieuw script. Dit alles-door-elkaar-heen-en-geen-overzicht-script lijkt misschien heel duidelijk in het begin, maar als jij over een jaar terugkijkt heb je geen idee wat het doet.

  • Ik ben nog niks verder gekomen dus als iemand mij hier mee zou kunnen verder helpen heel er graag


    Greets Terr0r


    PS: Ik heb toestemming van Tim om dit topic een bumpje tegeven

  • Dat heb ik al gedaan alleen het werkt dus niet helaas


    Ik ben nog druk bezig om tekijken omdus de countdown teller werkend tekrijgen voor kraak de kluis


    Ik kom er tot op heden nog niet uit dus als iemand een oplossing heeft voor mij dat zou heel mooi zijn

  • Zoals ik al zei kan je beter een nieuw script maken. Je hebt volgens mij nu geen idee wat het doet. Als het goed is heb je 2 waardes, namelijk: De tijd dat iemand het heeft gedaan en hoe lang het moet duren. Als je dus de tijd pakt kan je daarmee uitrekenen hoeveel secondes/minuten er over zijn en met dat gegeven kan je met jQuery een countdownklok maken. Allemaal basis jQuery, dus je hoeft er niet super goed in te zijn.

  • Beste victor


    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ?


    Alles is er al en werkt voor fortune.php (geluksrad)


    Als je daar de boel er uithaalt en maakt voor cracksafe.php (kraak de kluis) wel naams verandering en database toevoeging moet het als het goed is gewoon moeten werken lijkt mij


    Daarom mijn vraag


    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ?


    Greets Terr0r

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!