Disable AddBlock.

• Voordat het topic dan gesloten word wil ik dan toch nog even mijn mening geven.
    Het niveau daalt hier inderdaad met de dag Cas., dit komt namelijk door mensen zoals jou die mensen alleen maar de grond in proberen te trappen zodat ze zelf hogerop kunnen staan.
    Ik heb eveneens een oplossing gevonden voor het probleem.
    Natuurlijk kan je bij een eigengemaakt script geen bron geven, maar deze jongen vraagt om gegevens en ik voorzie hem hierin.

Wat ik zelf altijd fijn vind zijn meerdere oplossingen voor hetzelfde probleem, dan kan je kijken wat het beste werkt en er zelf nog wat aan passen. Maar om nou gelijk te zeggen dat het niveau daalt, dan moet je bij jezelf toch eens nadenken wat er met jou aan de hand is. Door dat namelijk te zeggen verlaag je je tot datzelfde niveau. Je had ook gewoon je mond kunnen houden en je niet zo aangesproken kunnen voelen, want ik heb het gevoel dat je je nogal snel op je tenen getrapt voelt.

Maar heb genoeg getypt, je kan altijd je mening uiten via een privé bericht zodat we kunnen zien wie deze discussie gaat winnen.

Goed gezegd, mensen helpen hier elkaar, het is niet de bedoeling bij elk topic te zeggen ga maar naar Google...

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Voordat het topic dan gesloten word wil ik dan toch nog even mijn mening geven.
    Het niveau daalt hier inderdaad met de dag Cas., dit komt namelijk door mensen zoals jou die mensen alleen maar de grond in proberen te trappen zodat ze zelf hogerop kunnen staan.
    Ik heb eveneens een oplossing gevonden voor het probleem.
    Natuurlijk kan je bij een eigengemaakt script geen bron geven, maar deze jongen vraagt om gegevens en ik voorzie hem hierin.

Wat ik zelf altijd fijn vind zijn meerdere oplossingen voor hetzelfde probleem, dan kan je kijken wat het beste werkt en er zelf nog wat aan passen. Maar om nou gelijk te zeggen dat het niveau daalt, dan moet je bij jezelf toch eens nadenken wat er met jou aan de hand is. Door dat namelijk te zeggen verlaag je je tot datzelfde niveau. Je had ook gewoon je mond kunnen houden en je niet zo aangesproken kunnen voelen, want ik heb het gevoel dat je je nogal snel op je tenen getrapt voelt.

Maar heb genoeg getypt, je kan altijd je mening uiten via een privé bericht zodat we kunnen zien wie deze discussie gaat winnen.

Als je moeite zou doen om mijn bericht even goed door te lezen zul je zien dat ik helemaal niemand probeer te beledigen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken aan de TS dat als hij verder zou kijken dan zijn neus lang is, hij het antwoord al lang voorbij had zien komen.

Ik zal mij alleen niet weer verlagen tot dit lage niveau om deze discussie überhaupt voort te zetten. Een mening geven is prima, maar doe dit op een normale manier. Als dit geen mogelijkheid voor je is, dan kun je beter je mond houden.

:slotje:

• Hallo,

Er gaat een slot op dit topic om onnodige discussies te voorkomen. De TS is geholpen, indien hij meer antwoorden wenst kan hij me een PM sturen om het topic opnieuw te openen.

Als we het over hulp geven vs. Google gaan hebben. Wil daar ook graag mijn mening over kwijt.
    Indien er dingen worden gevraagd die binnen 3 sec via Google te vinden zijn ben ik ook zeer geneigd om een lmgtfy links te geven. Dit omdat de persoon blijkbaar zelf niet eens moeite doet. Maar indien dit niet het geval is, indien het op het huidige niveau van de persoon niet eenvoudig te begrijpen is ben ik uiteraard bereid te helpen.

Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!