Snoepwinkel Beginnen

• Beste Leden,

Ik wil graag een eigen snoep winkeltje beginnen. Alleen is de vraag hoe start ik zoiets op:
    Het volgende kan al geregeld worden:

- Pand
    - Interieur
    - Kassa

Mijn vraag is enkel waar kan ik snoep inkopen.
    Nu hebben we in nederland makro en sligro maar volgens een aantal berekeningen is hier geen winst op te maken.

Wij willen bijvoorbeeld 3 pakken snoep voor € 2,50 aanbieden maar als het dan op inkoopprijs 7.50 is kan het niet.
    Wie heeft hier ervaring mee??

Als die turkse zaken importeren dit toch ook? of is dat niet zo?

• Sligro en macro zijn groothandels, deze hebben dus 'rechtstreeks' contact met de fabrikant of de landelijke/Europese dealer/aanspreekpunt van die fabrikant.

Doordat zij een tussenpartij zijn, betaal je dus meer, je zult zelf rechtstreeks contact op moeten nemen met de fabrikant,
    maar hou er dan wel rekening mee dat je waarschijnlijk enkel grote afnames kunt doen.

maar wellicht was het verstandiger geweest om je leverancier bekend te hebben / zijn prijzen bekend te zijn.
    Alvores een pand etc te regelen, of je moet het zo geregeld hebben dat je er nog vanaf kunt op het moment dat je plan niet toereikend lijkt met de prijzen/hoeveelheden van je leveranciers.

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!