Uitleg Geld lenen?

• Beste Lezer,

Ik vindt het raar dat geld lenen niet meer mag dan praat je over 10 a 50 cent
    En je kunt het terug geven vroeger mocht het wel en waarom nu niet meer?

*Voordeel je helpt iemand

ICT Team
    Waarom mag dit niet meer want toch het hoort in real life! dat je geld leent
    Het is gewoon normaal je noemt het zeker geen bedelen ;)

Want anders zijn we dat allemaal!

• Op zich is het lenen geen problemen. Maar zorg er dan voor dat je een duidelijke topic start? 9 van de 10 starten ze een topic met nog geen 3 regels. Waarvan 2 regels de reden zijn en de 3de het bedrag. Dus wanneer iemand een topic start om geld te lenen verwachten wij dat die persoon er ook moeite in heeft gestoken. Met bijvoorbeeld een voorwaarde of mogelijk onderpand.

Maar zoals Ferhat al zegd de laatste tijd zien we hier alleen bedel topic voorbij komen. En waar hebben we het over? 10 of 20 cent? Zoiets kan je gewoon in je sig zetten.

Laat het topic even open kunnen jullie je meningen en ideeën kwijt.

• Ik vind het prima dat mensen geld hier komen lenen. Alleen vind ik wel dat het dan redelijke bedragen moeten zijn. Er moet serieus over nagedacht worden. Niet: Ik kom 10 cent te kort, omdat ik een reep chocola wil kopen.

• Vindt namelijk dat het gewoon hoort maar niet te vaak

Je kunt vragen 10 a 20 cent voor iets belangrijks te kort
    Maar je moet niet 1 a 2 keer achter elkaar het vragen dan snap ik het wel

Wat vinden jullie ervan?

Bedankt Hamza-R voor topic opening

• Ik vind het ook prima.

Maar heb er soms ook mijn twijfels over. Vooral over die bedragen en dan nog niet erbij waar het voor is vind ik het al vaag en zeg ik gewoon nee.
    Ik zeg altijd ik wil niet lenen maar sparen. Dan weet ik zeker dat ik iets heb.

• Eerlijk gezegt vind ik dit ook geen site om geld te lenen.
    Om eens iemand een aantal losse centen te geven, indien ze dat te kort komen, vind ik nog kunnen.
    Maar echte leningen is zo'n site als dit niet voor bedoeld en kan alleen maar problemen van ontstaan.

Bedenk daarbij dat er een heleboel leden hier nog onder de 16 jaar zijn.
    Wie zegt dat die leden wel mogen lenen van andere?
    Waarom lenen ze niet bij hun ouder(s)?

Stel het gaat een keer mis, wat kunnen de crewleden dan doen op het account bannen na?
    Precies niets, oftewel pech en geld weg...

• Sta hier 100% achter.

• Niets meer aan toe te voegen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!