Omschrijving website:
Dit betreft een uitgebreid systeem om reserveringen in te maken voor restaurants. Het systeem was bedoeld om te worden verkocht aan Albron CP (uitbater van de horeca op Center Parcs parken in Nederland en België) maar door een eigen oplossing aan hun zijde is het geannuleerd. Het systeem is met enkele aanpassingen ook geschikt voor andere soort parken of organisaties die meerdere restaurants hebben. Het systeem werkt volledig met jQuery is procedural geprogrammeerd en bevat een eigen gemaakte layout voor het gastgedeelte. Het personeelsgedeelte op de web interface heeft een layout van themeforest waarvan u mijn licentie erbij krijgt en ik er afstand van doe. Verder is er nog een Android app die gemaakt is in de MIT App inventor waarvan u het project ook krijgt.
Het systeem is in principe af, maar heeft nog aanpassingen nodig aan logo's en namen voor verkoop aan een andere klant/bungalow aanbieder. Het systeem heeft daarom ook de mogelijkheid voor meerdere parken, in het geval van Center Parcs bijvoorbeeld EH voor De Eemhof, HB voor Het Heijderbos en KV voor De Kempervennen in de URL.
Demo:
http://guest.eh.albroncp.restaurantreserveringen.com
http://admin.eh.albroncp.restaurantreserveringen.com (inloggegevens via PB te verkrijgen)
U krijgt tevens de domeinnaam erbij en deze is nog 5 maanden geldig. Daarnaast krijgt u 2 jaar garantie op fouten die door mij zijn gemaakt.
Dit is een privé verkoop, factuur is helaas niet mogelijk, contract op wens wel.
Voor vragen kunt u mij per PB contacteren. Ook als u een blik wilt werpen op het personeelsgedeelte of de scripting.
URL: www.restaurantreserveringen.com
Leeftijd site (maanden): 7 maanden
Maandelijks inkomsten: 0
Details: Op maat product - nog niet verkocht
Unieke bezoekers/dag: 0
Details & stats: Op maat product - nog niet verkocht
Prijs: €100 (of bieden vanaf €75 en opbieden met €5, veiling eindigt 24u na het laatste bod)
Waarom verkopen:
Geen tijd en zin meer om dit aan een andere bungalowaanbieder of uitbater te verkopen en hoop zodoende dat een andere programmeur of organisatie hier mee verder wil.
Betaling via:
Overschrijving