Inloggen.php error?

• Halloo!

als ik probeer in te loggen op mijn eigen site (bijna af) dan krijg ik de volgende error:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php:37) in /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/sources/leden/login.php on line 19

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php:37) in /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/sources/leden/login.php on line 23

(allebei tegelijk) nu heb ik hier een tijdje mee zitten worstelen maar kom er niet echt uit.

hier mijn codes:

top.php:

en de login.php

• Headers already sent is vaak dat je ergens dubbel session_start(); hebt staan. Dit moet ook voor alles, dus voor session_start() mag helemaal niks staan. Bestanden die je include hoeven geen session_start te hebben. ;)

• Als je met sessies wilt werken moet je session_start(); bovenaan je pagina hebben. Lees anders even een tutorial over sessies ;)

setcookie en session_start zijn niet hetzelfde.

Dus setcookie laten staan, maar helemaal bovenaan je pagina session_start() zetten.

• oh wat ERG!

edit: mijn toetsenbord stond verkeerd waardoor het een + werd :p.

naja. nu ik dat gedaan heb krijg ik de zelfde error weer :p

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php:38) in /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php on line 52

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php:38) in /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php on line 53

• Zoals ik al zei, je kunt ob_start() gebruiken.

Verder komt de header already sent doordat je eerst een output krijgt en dan nog een cookie in de header verzendt.
    Als je alles in goede volgorde script heb je dit probleem niet.

• Dan zou ik je maar beter verdiepen in een goede opbouw, en eerst eens kijken wanneer je setcookie() moet worden uitgevoerd. Dat moet je dan VOOR je HTML (output) plaatsen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!