Meest bugvrije source ?

• Hallo kan iemand mij misschien vertellen welke source de minste bugs bevat ?
    want ik heb met iemand van ictscripters.com mijn hosting geruild tegen een aangepast banditi source
    maar deze blijkt maar voor de helft te werken :(
    Dus ach weer eens opgelicht !!

Graag iemand die mij kan vertellen welke source er goed is ?

Groetjes Simone.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Bijna elke source is bevat bugs, als die er op een moment niet zijn komen ze wel nadat er mensen grondig naar kijken.
    Dus denk zelf dat het beste is als je ze zelf gaat debuggen of dat je iemand inhuurt die dat doet.

• Er zijn de afgelopen jaren veel source voorbij gekomen.
    Allemaal leuk en aardig maar zitten vanzelf veel bugs in.

Draai mijne al jaren en heb nog nooit echte problemen gehad maar heb dit script dan ook voor veel geld gekocht.

Tja, als je wat gratis wilt dan moet je niet mopperen. Wil je iets goed zal je moeten betalen.

Met een polo kom je ook van a naar b maar wil je beetje knap zitten dan rij ik toch liever iets anders, dus geef ik meer geld uit.

Crime source zijn uit, zijn er zoveel gekomen en iedereen denkt altijd effe gauw geld er mee te verdienen zonder zelf wat te hoeven doen. Komt meer kijken bij het runnen van een crime game dan alleen maar op de server te gooien.

• Ben het eens met Opium. Een website beheren is niet zomaar een gevonden scriptje op internet gooien. 9/10 keer is het dan onveilig en dat is niet eerlijk tegenover je gebruikers. Ga eerst eens wat leren zodat je op z'n minst weet hoe je de bugs moet oplossen.

Fils is bezig met een source.. weet niet wanneer de release datum zal zijn.

Ook zou je natuurlijk vanaf 0 kunnen beginnen. Geordend werken, misschien een framework of mapstructuur (MVC bijvoorbeeld). Dat zou een stuk beter zijn dan de knip plak scripts die hier staan.

• Opium, simone75 wil een crime source online zetten voor haar zoontje die er graag eentje zou willen hebben, dat vind ik opzich al erg mooi dat je dat als moeder voor je zoon wilt doen, zeker als je al geld verloren ervoor bent, door te ruilen tegen een source die op de demo dat de persoon stuurde weinig tot geen sporen van bugs vertoonde,
    de bugs die gevonden waren ging de persoon van wie de source was fixen, maar had niets meer van hem laten horen...

• Dat is natuurlijk heel leuk en aardig, maar het is tegenover je gebruikers oneerlijk als de beheerder niks van scripten af weet. Diegene weet dan niet of alles veilig is (Wachtwoorden opslaan en SQL injection) of als er bugs in zitten hoe je deze oplost.

Maar zoals ik al zei is Fils bezig met een source en volgens mij R.Haentjes ook ;)

• ook al is het bug vrij, komen altijd wel weer dingen naar boven die spelers vinden of vragen over hebben. Daar zal je toch antwoord op moeten kunnen geven en oplossen.

Snap het ook wel dat het allemaal goed bedoelt is maar net wat ik zei, je moet ook zo spel kunnen runnen.

Dan kan je beter zo online source pakken waar je je eigen site mee kan opzetten, dat is een stuk makkelijker en heb je minder kans op bugs aangezien al veel sites zo bestaan.

Heeft mij zelf een jaar jaar gekost voor ik alles beetje door had, had ook nog nooit gescript. Daarna ging ik pas een keertje online met me spel en af en toe zijn er nog dingen die ik moet zoeke maar kan het script al bijna dromen, dus makkelijk als er wat problemen zijn met evt. spelers.
    Je moet wel alles terug kunnen vinden als er bepaalde vragen zijn over het spel, dus logs zijn ook zeer belangrijk...
    Maar goed, op de vraag terug te komen, ik heb de G4G source en bevalt me prima :thumbup:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!