Geachte heer.
Tevens heb ik het doorgelezen. Maar meestal kijk ik het gewoon na bij de Belastingdienst zelf op de site.
Hierbij zeg ik ook even dat ik prima weet hoe het belastingstelsel werkt.
Geachte heer.
Tevens heb ik het doorgelezen. Maar meestal kijk ik het gewoon na bij de Belastingdienst zelf op de site.
Geachte heer.
Tsja, dat zou ook wel moeten als boekhouder zijnde. Echter is dit niet af te lezen aan de uitspraken die je doet.
Geachte Cas,
Zoals ik al zei, van die regel was ik nog niet op de hoogte.
Ook al ben ik dan boekhouder van beroep men vergeet wel eens wat. Of u niet dan?
Ook weet men niet alles en hier word het weer bewezen.
Van de regels waar ik van op de hoogte ben wil ik graag weten en zelf als boekhouder leer ik dagelijks nog dingen bij om het mij makkelijker te maken.
Even een ophelderende opmerking waardoor deze zinloze discussie snel uit de wereld geholpen kan worden...
Gaat het wel om een kantoor ruimte? Een zolder kamer is namelijk geen kantoor. Hier zijn ook regels voor opgesteld die ik zo even snel niet kan vinden
Even een ophelderende opmerking waardoor deze zinloze discussie snel uit de wereld geholpen kan worden...
Gaat het wel om een kantoor ruimte? Een zolder kamer is namelijk geen kantoor. Hier zijn ook regels voor opgesteld die ik zo even snel niet kan vinden
Als de zolderkamer alleen maar als kantoorruimte wordt gebruikt en verder niet voor andere redenen kan het gewoon als kantoorruimte gerekend worden. Hier zijn echter strenge regels aan verbonden en er moet rekening gehouden worden met verschillende aspecten. Is het bijvoorbeeld een koop- of huurwoning? Bent u voor de volle 100% eigenaar van het pand? Een handige rekenhulp is te vinden op de website van de belastingdienst: http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/werkruimte/
Als de zolderkamer alleen maar als kantoorruimte wordt gebruikt en verder niet voor andere redenen kan het gewoon als kantoorruimte gerekend worden. Hier zijn echter strenge regels aan verbonden en er moet rekening gehouden worden met verschillende aspecten. Is het bijvoorbeeld een koop- of huurwoning? Bent u voor de volle 100% eigenaar van het pand? Een handige rekenhulp is te vinden op de website van de belastingdienst: http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/werkruimte/
Cas, houdt er dan wel rekening mee, dat als de zolderruimte als Kantoorruimte wordt aangemerkt dan dient dit ook te mogen volgens het bestemmingsplan bij de gemeente.
En dient deze ruimte te voldoen aan Bouwbesluit eisen voor een Kantoorfunctie. dit houdt in dat er voldoende daglicht en ventilatie in de ruimte aanwezig is.
Indien iemand hier (meer) bouwkundig advies benodigd heeft stuur dan maar een PM, ik ben met 3 weken afgestudeerd Bouwkundig Ingenieur
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!