Beste,
Ik ben nu al een geruime tijd bezig, maar ik heb geen idee hoe ik het moet doen.
Ik wil dus Plesk 11 installeren op mijn VPS
Ik heb nu alleen toegang via SSH en het Parallels Power Panel.
Kan iemand mij hier a.u.b mee helpen?

Plesk op VPS installeren
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
-
ja, die handleiding had ik dus gevolgt. Maar het ligt aan mijn webhoster zelf. De SSH verbinding via de panel heeft minder bevoegdheden als mijn putty, denk dat de installatie nu wel gaat lukken. Bedankt
-
ja, die handleiding had ik dus gevolgt. Maar het ligt aan mijn webhoster zelf. De SSH verbinding via de panel heeft minder bevoegdheden als mijn putty, denk dat de installatie nu wel gaat lukken. Bedankt
Welke webhoster is het als ik vragen mag?
-
hostnet
-
hostnet
Hierbij verwijs ik je door naar een anderen hoster.
In het bijzonder TransIP want als ik die prijzen zie met service vallen die verdacht veel op die TransIP.
Ook krijg je meer bij TransIP dan bij Hostnet.Tevens kun je daar wel terecht als een update niet lukt en ze zullen je proberen te helpen. Zelfs op Zondag heb ik eens gehad daar.
-
TransIP is op dit moment een van de beteren host partners in Nederland op dit moment.
-
TransIP is op dit moment een van de beteren host partners in Nederland op dit moment.
En Versio een van de minderen! (Sorry kon het niet laten.)
Maar Yourhosting is ook alleraardigst. Ik heb daar namelijk ook een project staan.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!