Alle USB ports vallen uit bij windows 7

• Hey,

Ja daar ben ik weer hoor, me schroothoop is weer bezig.

Nu is er echt iets heel raars aan de hand, niet meer het oude 'vastslaan' probleem, maar een USB port probleem.
    Het zit dus zo, in de BIOS en bij windows startup repair kan ik gewoon me muis en toetsenbord gewoon gebruiken, maar zodra windows 7 gaat starten, dus ik krijg het welkomstscherm te zien, vallen al mijn USB ports uit, dus me muis stopt ermee, me toetsenbord stopt er mee, en me USB stick pakt hij niet meer.

Windows startup repair kan niks vinden, en google hielpt me ook niet, daar zeggen ze dat je naar je apparaatbeheer moet gaan, en daar wat dingen moet doen, maar ik heb dus geen muis dus dat is onmogelijk.

Heb geen enkel soortgelijk probleem als de mijne gevonden op google.

Ik dacht eerst dat het me moederbord was, maar dan hoor ik in me BIOS ook niks te kunnen doen.

MVG.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Kan je ergens een toetsenbord met ps/2 aansluiting lenen?
    Of computer opstarten zonder internet (dus even kabel eruit of wifi uitschakelen)?
    Heb zelf het idee dat je een virus erop hebt staan.

Een virus?
    Heb je ook al een soort ingedachte??

Dit lijkt mij gewoon een kleine bug/probleempje dat makkelijk opgelost moet kunnen worden.
    Maar denk niet dat ik de enige ben die soms moeilijk denkt en soms makkelijk. :P

• Ik had niet helemaal hetzelfde probleem, maar je kan het eens proberen. Bij een kast heb je meestal een aantal USB poorten achterop en een aantal voorop. Nu kon ik niets in mijn bios doen, omdat ik m'n toestenbord had aangesloten op de voorste USB poorten. Het schijnt dat die pas later geladen worden dan de achterste. Dit was overigens wel een heel oude pc.

Probeer ze dus even om te wisselen ;)

• Bij opstarten F2 indrukken en dan de poorten.
    Zeg even welke je allemaal ziet en wat er achter staat.

Hiermee zou ik iets verder komen.

Nou is het niet de gebruikelijke oplossing, maar me vader heeft me PC opnieuw geformateerd en nu werkt het weer. Er moest sowieso nog een nieuwe hardeschrijf in die ik zou gaan gebruiken voor windows, dus het maakt opzich niet uit.

Kan je ergens een toetsenbord met ps/2 aansluiting lenen?
    Of computer opstarten zonder internet (dus even kabel eruit of wifi uitschakelen)?
    Heb zelf het idee dat je een virus erop hebt staan.

Ik had inderdaad zelf al de internetkabel uit me PC gehaald, maar dit gaf geen verandering.

----

Bedankt allemaal! Het werkt dus weer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!