Beste,
Ik heb sinds kort een HP DV6, nu als ik hem opstart zonder kabel, valt hij eigenlijk direct weer uit. Als ik hem opstart met kabel is er geen enkel probleem. Hij geeft ook aan dat de accu volledig is opgeladen.
Als ik hem opstart met kabel en de kabel er op een gegeven moment uithaalt geeft hij aan dat de accu vol is, maar na 20 seconden valt de laptop ineens uit...
Weten jullie misschien wat het probleem hiervan is?
Groetjes,
Alex

HP DV6 Valt uit
-
-
-
Wordt hij niet te warm ?
-
Haal de accu eruit en wacht 1 uur.
Tevens voel even aan je accu maar naar mijn mening is hij overladen. -
De accu wordt niet heet of iets.... en hij koelt gewoon goed. Moet ik dan alsnog even de accu er een uur uit laten? Maar kan ik dan wel gewoon met de kabel de laptop aan laten?
-
-
En wat kan ik daaraan doen? Want me accu wordt niet heet of iets..
-
Waarschijnlijk nieuwe accu kopen of voor altijd aan netstroom laten.
Mocht je voor het laatste kiezen, verwijder dan je accu.
Indien de accu (in de toekomst) gaan lekken, dan richt je geen schade aan -
Ja, maar me accu wordt niet heet... of heeft dat er niks mee te maken?
-
Met overladen heeft de warmte niks mee te maken.
-
@Alexjeee
Nee, mijn accu wordt ook niet warm, maar laad niet meer op, ik heb hem er ook maar uitgehaald om hem op netstroom te houden. -
Hallo,
Lijkt er heel erg op dat de accu stuk is
Mvg,
Tim -
Okee, en is het dan gebruikelijk dat als de accu erin zit, hij aangeeft dat de accu vol is?
-
Okee, en is het dan gebruikelijk dat als de accu erin zit, hij aangeeft dat de accu vol is?
Hallo,Mijn accu was eens kapot en was binnen een minuut leeg. Het kan dus zeker. Enkel gaf deze toen wel aan dat hij kapot was.
Mvg,
Tim -
Mocht je overwegen een nieuwe te kopen, dan raad ik je deze webshop aan:
http://www.replacedirect.nl/
Al meerdere keren wat besteld en altijd goed en netjes verlopen. -
@Swaffelaar.
Dit valt volgens mij nog onder de garantie van TS.
-
Als duidelijk wordt dat de accu is kapot geladen dan ben ik bang van niet :p
-
Nou ik heb de laptop van iemand overgekocht, dus garantie heb ik niet meer. Maar swaffelaar dat is nou juist waar ik net een nieuwe accu heb besteld, ze belde me ook omdat ik een afwijkend afleveradres had ingevoerd of alles wel klopt dus de service is zeker erg netjes.
Iedereen bedankt voor jullie hulp, nu maar hopen dat de accu snel binnen is
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!