Ik heb jullie nodig! Samen op weg naar Silicon Valley!

  • Hey,


    Eerst wil ik beginnen met te zeggen dat deze post waarschijnlijk op de verkeerde plaats is geschreven. Ik vraag dan ook de verantwoordelijke moderator om hem juist te plaatsen. Graag bedank ik ICT scripters ook voor het succes en de weg dat ik dankzij jullie heb kunnen afleggen. Mijn bericht klinkt wat ongeloofwaardig maar alles is waar, tot op de letter geschreven!


    Ik ben dus Timothy, een student internationaal ondernemen uit Antwerpen. Ik loop rond met een concept, iets totaals nieuw (/een aanpassing op iets bestaande). Ik ga mijn idee niet al te ver uitleggen, uit schrik dat het gepikt wordt. Maar ik heb jullie nodig om verder te brainstormen/ideeen te maken/mijn concept uit te breiden!


    Onlangst kwam ik in concept met de bedrijfleider van TwitSpark, een bedrijf van 1 miljard dollar waarde in Silicon Valley (de ICT stad in de wereld en thuishaven van Facebook, Twitter, Ebay, etc. etc.). Hij is zeer geintresseerd in mijn concept en bied mij de unieke kans om naar Silicon Valley te komen en mijn idee voor te leggen aan de grootste ICTers in de wereld (denk aan Page (Google), Zuckenberg (Facebook), de eigenaren van Twitter, Bill Gates, Cook (Apple) etc. etc.). Dit is DE kans van mijn leven.


    Maar daarom wil ik mijn concept helemaal uitgeschreven en wil ik 1000den nieuwe ideetjes/features die we kunnen toevoegen.


    Daarom wil ik jullie de vraag stellen of jullie ideeën/concepten hebben dat (nog) kan worden toegevoegd bij een sociaal netwerk (als je het zo moet omschrijven). Alle ideeën zijn welkom! Aaarzel niet! Stuur mij een prive bericht en misschien komt jou idee tot in Silicon Valley!


    Ook ben ik nog op zoek naar programmeurs die met mij in dit succesverhaal willen stappen... Er zijn programmeurs in de wereld genoeg maar ik werk persoonlijk liever met potentiele/jonge programmeurs die nog héél veel groeipotentieel hebben!