Ik heb jullie nodig! Samen op weg naar Silicon Valley!

  • Hey,


    Eerst wil ik beginnen met te zeggen dat deze post waarschijnlijk op de verkeerde plaats is geschreven. Ik vraag dan ook de verantwoordelijke moderator om hem juist te plaatsen. Graag bedank ik ICT scripters ook voor het succes en de weg dat ik dankzij jullie heb kunnen afleggen. Mijn bericht klinkt wat ongeloofwaardig maar alles is waar, tot op de letter geschreven!


    Ik ben dus Timothy, een student internationaal ondernemen uit Antwerpen. Ik loop rond met een concept, iets totaals nieuw (/een aanpassing op iets bestaande). Ik ga mijn idee niet al te ver uitleggen, uit schrik dat het gepikt wordt. Maar ik heb jullie nodig om verder te brainstormen/ideeen te maken/mijn concept uit te breiden!


    Onlangst kwam ik in concept met de bedrijfleider van TwitSpark, een bedrijf van 1 miljard dollar waarde in Silicon Valley (de ICT stad in de wereld en thuishaven van Facebook, Twitter, Ebay, etc. etc.). Hij is zeer geintresseerd in mijn concept en bied mij de unieke kans om naar Silicon Valley te komen en mijn idee voor te leggen aan de grootste ICTers in de wereld (denk aan Page (Google), Zuckenberg (Facebook), de eigenaren van Twitter, Bill Gates, Cook (Apple) etc. etc.). Dit is DE kans van mijn leven.


    Maar daarom wil ik mijn concept helemaal uitgeschreven en wil ik 1000den nieuwe ideetjes/features die we kunnen toevoegen.


    Daarom wil ik jullie de vraag stellen of jullie ideeën/concepten hebben dat (nog) kan worden toegevoegd bij een sociaal netwerk (als je het zo moet omschrijven). Alle ideeën zijn welkom! Aaarzel niet! Stuur mij een prive bericht en misschien komt jou idee tot in Silicon Valley!


    Ook ben ik nog op zoek naar programmeurs die met mij in dit succesverhaal willen stappen... Er zijn programmeurs in de wereld genoeg maar ik werk persoonlijk liever met potentiele/jonge programmeurs die nog héél veel groeipotentieel hebben!


    Je kan mij bereiken via Privébericht of skype (), Graag bedank ik nogmaals uitdrukkelijk ICTscripters!


    Met vriendelijke groetjes,
    Timothy Verhaeghe

  • Misschien moet je eerst je lopende requests afhandelen voordat je een nieuwe request plaatst, ik heb een PM gestuurd op je vorige topic maar nog steeds geen reactie ontvangen terwijl dit wel is beloofd.

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

    Bewerkt één keer, laatst door Maikel ().

  • Ik zou als ik jou was, mocht je daadwerkelijk tot aan silicon valley komen, niet in zee gaan met jonge programmeurs. Ook zou ik dit niet in je plan verwerken.


    Wanneer je echt met grote jongens / investeerders o.i.d. gaat praten, zitten zij hoogstwaarschijnlijk niet te wachten op een broekie met een leuk verhaaltje. Zij willen daadwerkelijk duidelijke stappen zien met betrekking tot de ontwikkeling, maar ook met betrekking tot het verdienmodel. Het verdienmodel is het belangrijkste hierin!


    Ik heb zelf veel ervaring op dit gebied en ben zelf ook wel eens in contact geweest met grote investeerders. Hierdoor weet ik dat het verdienmodel de sleutel tot succes is. Niet alleen voor de investeerders, maar ook voor jezelf. Met het verdienmodel heb je namelijk altijd een doel voor ogen en hierop kun je verder bouwen.


    Mijn tip: Zorg voor een waterdicht verdienmodel!


    Succes ermee!


    PS: Met een verdienmodel bedoel ik natuurlijk niet een paar zinnen van: "Als we 1000 leden hebben, zal 1% gaan betalen". Je zult dit tot in elke detail moeten uitschrijven, met daarin ook schattingen van je omzet, schattingen van je kosten en je uiteindelijke winst. Hier heb je misschien ook nog wat aan: http://zakelijk.infonu.nl/onde…is-een-verdienmodel.html1

  • Hey!


    Alvast bedankt voor jullie uitleg/raad.


    Maikel -> het is een drukke en bewogen week geweest... ik hoop dat je snapt als je kan kiezen tussen zo'n aanbod of het verder uitwerken van enkele "neven" projecten, de keuze snel gemaakt is! Ik zal proberen je bericht alsnog zo snel mogelijk te beantwoorden.


    thjeu -> ontzettend bedankt voor je raad! Ik weet dat het businessplan nu het allerbelangrijkste is :) we zijn er ook vollop aan bezig!


    Nogmaals bedankt voor je raad/tip!

  • Ik heb een vraag; je hebt jouw idee verteld aan de eigenaren van TwitsPark. Die een tool aanbieden voor support via Twitter. En ze willen dat jij samen met wereld grootste machten, als het om internet gaat, samen met hun aan tafel gaat zitten om jouw idee uit te leggen? Geloof je zelf niet hoop ik.

  • Hey,


    Het klinkt inderdaad ongeloofwaardig! Maar mijn concept is blijkbaar toch innovatief genoeg voor hen. Bovendien zal ik er waarschijnlijk stage gaan lopen.


    Met vriendelijke groetjes,
    Timothy

  • Omdat ik niet wil afkomen met het feit van hey kijk, mij concept is goed maar ik kan het niet maken... :) je moet iets in handen hebben en niet alleen op papier hebben staan (in mijn ogen).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!