Hulp gevraagd (unexpected T_STRING)

• Parse error: syntax error, unexpected T_STRING op lijn 28

wie kan me helpen ?

• Kijk goed:

PHP
    die("<font color=red>Sorry, You Have already Had your Daily Reward, Come Back Tomorrow!</font>

</td></tr></th></table><table width=80% class=h border=1><tr><th><a href="http://dailyreward.php" target="_blank">- Go Back -</a></th></tr></td></th>
    </table>"

Je gebruikt dubble quote's om je tekst te laten weergeven. Maar je a href heeft ook dubbele quote's. Je zou dus één van beide naar single quote's moeten veranderen.

• Parse error: syntax error, unexpected ';' op lijn 25

dit heb ik aangepast

PHP
    if($ir['rewarddone'] >= 1)
    {
    die("<font color=red>Sorry, You Have already Had your Daily Reward, Come Back Tomorrow!</font>";

</td></tr></th></table><table width=80% class=h border=1><tr><th><a href='https://dailyreward.php' target="_blank">- Go Back -</a></th></tr></td></th>
    </table>");
  • ik heb het scriptje wat aangepast

maar hij word niet goed gesloten
    Parse error: syntax error, unexpected $end in lijn 85

• Victor: En waarom zou je echo gebruiken in plaats van print? Omdat dat jou persoonlijke voorkeur heeft?

Je fouten zijn eigenlijk allemaal syntax fouten. Maak het jezelf iets makkelijker en download een IDE (bijvoorbeeld NetBeans), met hele lelijke rode lijntjes geeft een IDE de syntax fouten aan waardoor je er niet meer naar hoeft te zoeken.

• mijn script wekt nu enkel dienen lede enkel 1 reward per dag te krijgen

lijn 22 tot 26 zou hier iets aan moeten doen maar dat werkt niet
    dus probeerde ik

maar dit werkt ook niet

• Hallo,

Los van dat er gebrekig Engels staat werkt de code prima die je daar hebt staan. Er staat dar idereen die een reward heeft gehad het kan uitvoeren. Het zal waarschijnlijk te make hebben met een cronjob.

Overigens, als je niet kan programmeren dan raad ik je een een programmeur in te huren of het zelf te peren. Deze manier van leren is van slechge kwaliteit.

Stefan, echo is idd sneller. Verder geen voor of nadeel zover ik weet dus is het het slimste om echo te gebruiken.

Mvg,
    Tim

• Inderdaad, echo is ietsjes sneller als print (ik denk omdat print een return waarde heeft). Maar dat stukje performance ga je echt niet terug vinden, maak je daar maar niet druk om..

Er is overigens wel één goede reden waarom je echo (of print) zou gebruiken. Omdat je dat hebt afgesproken in een standaard. Maar gezien de diversiteit die ik hier zie gebruiken de meesten hier helaas geen algemene standaard..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!