Betaal API

• Hoi, ben momenteel bezig met een automatische betaal link. In de source die ik voor mijn site gebruik stond al een werkende, maar die is dus afgesteld op de betaalgegevens en linken van de vorige gebruiker van deze source.

Zouden jullie mij kunnen vertellen wat ik allemaal dien aan te passen? En via welke site ik dit kan doen?
    Eigenlijk zoek ik dus de complete uitleg om vanaf dit php bestand, mijn eigen betaalservice te maken.

Ik snap best hoe ik een betaalservice maak, maar niet hoe dit vervolgens automatisch credits toedient aan de spelers die hebben betaald zoals in vele crime games.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen,

Ik hoor het wel,
    Philip

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • $code1 = 21728; // 1ste gebruiker
    $code2 = 22734; // 2de gebruiker

dit moet je veranderen met gebruikers code een soort leden id van ringtonio.nl

• baldex

Ik gebruik geen target pay, maar als ik je goed begrijp moet ik dus gewoon een soort gelijk iets aanmaken, en de code van mijn betaalservice vervangen met de bestaande code? En hoezo 1e gebruiker en 2e gebruiker? Ik neem aan dat ik maar 1 code krijg?

• als het goed is geeft mollie een code na dat je de betaal popup hebt aangemaakt

maar als je de bovenste code wil gebruiken moet jij een account aanmaken op ringtonio

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!