[GEZ] Iemand met PHP Ervaring

• Hi,

Voor een klant hebben wij pas geleden een website opgeleverd welke in de richting van AutoScout komt.
    Nu is het zo dat de zoekresultaten inladen erg lang duurt en zoeken we hiervoor een oplossing.

Probleem:
    In het verleden heeft een flut programmeur die bij mij in dienst was een zooitje gemaakt van de programmering.
    Nu is het gedeeltelijk wel herstelt maar nog niet helemaal zoals ik het wilde hebben, maar aangezien er haast bij zat is dit even een oplossing.

Wat zoek ik:
    Iemand met genoeg ervaring in PHP, het gaat om een zoek algoritme welke niet bepaald makkelijk is.
    Er moet dus wel aantoonbare ervaring aanwezig zijn voor er toegang verleent zal worden tot materiaal.
    Als je dit niet kan of ervaring niet hebt graag niet reageren want dit moet uiterlijk voor vrijdag 19-04-2013 werken.

Vermelden:

• Ervaring in PHP, dus voorbeelden websites en/of codes.
    • Wat je uurprijs is en hoeveel tijd je kwijt bent (houd rekening met deadline: 19-04-2013).

Ik zoek het liefst een bedrijf, maar een particulier met goede ervaring mag het ook doen.
    Voorbeelden en links worden alleen gegeven wanneer er aantoonbare ervaring is.
    Heb je de ervaring stuur mij een PB met je E-mail dan zal ik verder contact met je opnemen, liefst skype contact.

Ik ben reeds voorzien, iemand heeft de opdracht aangenomen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!