Versio Uitbetalen

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo.

Mogen we weten hoe het opgelost is?

Oplossing was wel als verwacht.

Ik kreeg van de directeur van Versio(namen noem ik niet maar hij is wel bekend onder ons) een mail, hierin moest ik akkoord gaan dat ik in het vervolg hun diensten en optie als terug betalen niet meer zou gaan gebruiken als wisselkantoor.

Voordat ik het geld zou ontvangen moest ik hiermee akkoord gaan, dit heb ik ook gedaan.
    Bedankt allen voor de hulp, uiteindelijk is het goed gekomen.

• Ja natuurlijk als je in negatief daglicht komt wil een bedrijf wel alles doen (zelfde bij Tros Radar, belt de klant zelf wordt je afgeblaft, maar bel je als Radar dan krijg je alles voor mekaar). Rare wereld de Westerse particuliere markt xD. Wel fijn dat je het terug hebt hoor maar vind het altijd vreemd dat daar eerst een derde partij ( nu een forum) bij moet komen voor het pas gebeurd. Jammer want bij ons in de park supermarkt geven we wel altijd geld terug bij een omruiling i.p.v. een tegoedbon maar dat is bij lang niet alle winkels het geval (wijzend naar Aldi, Action en al die goedkopere winkels met hun waardebonnen -_-). Terwijl consumenten wel recht hebben op geld terug en een tegoedbon niet hoeven te accepteren.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!