Torrent uploaden

  • Hallo,


    Ik ben wat aan het experimenteren met torrents , nou wil ik mijn torrent op diverse site's uploaden. Moet ik nou bij elke torrent die ik maak 15 accounts aanmaken om iets te uploaden of is hier een tooltje voor dat dit 10 x zo snel gaat door het gewoon 1 x in te vullen en up te loaden ?


    Groeten.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

  • Hallo,


    Als dit in de voorwaarden staat heeft een host dat wel te willen.
    @TS, zover ik weet moet je toch niet op elke site een nieuw account maken om je torrent aan toe te kunnen voegen?
    Anders moet je misschien je eigen tool maken die de torrent automatisch submit.


    Mvg,
    Tim

  • Daar heeft tim wel een beetje een punt.
    Je moet dat gewoon navragen bij de hoster die jij dan wilt.


    Maar die eigen tool zou ik dan niet doen.
    Ik zou er dan een download site van maken met bijvoorbeeld in .rar. en er dan 5 cent of zo voor laten betalen.

  • Beste leden ,


    Ik zoek geen host omdat ik niet ga betalen om iemand wat te laten downloaden, ik wil best voor zo een programma een paar centen betalen maar moet ook weer niet te gek worden zolang het mij uuren werk bespaard vind ik het best. Ik zoek geen host of VPS danku.


    Groeten.

  • @all: gelieve de vraag van de vragensteller te beantwoorden.
    Hij zoekt hier niet naar alternatieve oplossingen, hij wil eenvoudig snel zijn .torrent bestand kunnen plaatsen op meerdere sites.
    Het medium waarlangs hij het wil aanbieden bestaat al: torrents.


    Zijn vraag: hoe kan ik het medium verspreiden
    Jullie antwoorden: welk medium je best gebruikt


    Verder heb je in dropbox slechts een beperkt aantal ruimte.


    De reden dat de meeste sites niet graag hebben dat je automatisch je torrent verstuurt naar meerdere sites, is omdat spammers en fake submitters ook met deze tools snel heel veel fake .torrents kunnen versturen.


    Je kan vermoedelijk beter zoeken naar tools die je muisklikken opnemen en dan later dit opnieuw laten afspelen.
    Maar er zal altijd wel wat manueel werk bij blijven... :(

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!